  • 1. Data: 2012-05-19 00:07:00
    Temat: Orange dla firm - podwyzka
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Po polaczaniu TP i orangutana wprowadzili nowa "lepsza" i drozsza oferte
    linni analogowej dla firm.
    Kiedys był niedrogi abonament za 31zl netto, idealny pod neostrade.
    Po fuzji, za "manie" linii stacjonarnej zaplacimy minimum 45zl netto.
    Jesli ktos ma stara oferte to nie ruszac ;)
    UARS

  • 2. Data: 2012-05-19 21:04:49
    Temat: Re: Orange dla firm - podwyzka
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Kiedys był niedrogi abonament za 31zl netto, idealny pod neostrade.
    > Po fuzji, za "manie" linii stacjonarnej zaplacimy minimum 45zl netto.
    > Jesli ktos ma stara oferte to nie ruszac ;)
    > UARS

    Ale to bez sensu! za 31 netto + opłata za internet, można sobie w
    świecie GSM duuuużo zażyczyć. Aero2 już na 0.5 mega działa.
    A jak masz firmę i musisz mieć neostradę, to nie marudź...

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-05-20 18:17:31
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to bez sensu! za 31 netto + opłata za internet, można sobie w świecie
    > GSM duuuużo zażyczyć. Aero2 już na 0.5 mega działa.
    > A jak masz firmę i musisz mieć neostradę, to nie marudź...

    Co bez sensu?
    Porównujesz internet GSM z tym na kablu?
    Aero2???
    Nie ośmieszaj się ;)
    Napisałem po prostu, że nie ma już w ofercie Orange taniej linii analogowej
    dla firm i żeby uważać przy przedłużaniu umów.

    UARS

  • 4. Data: 2012-05-20 21:13:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.05.2012 18:17, UARS pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co bez sensu?
    > Porównujesz internet GSM z tym na kablu?
    > Aero2???
    nie, nie porównuje.
    > Nie ośmieszaj się ;)
    zaraz zaraz. jak korzystasz z netu w firmie? Jeśli potrzebujesz łącza 25
    Mbit - niema o czym gadać. ale jak już wspomniałem żyjesz z niego wiec
    jako przedsiębiorca liczyłeś się z takim kosztem.
    Jednak większość z przedsiębiorców potrzebuje odebrać e-maile, zalogować
    się na stronę hurtowni, coś tam na stronie www sprawdzić. internet jest
    im wielce przydatny, ale nie musi być ekspresowy. Wiec różnicy między 1
    a 10 mbit nie zauważą. Oczywiście że mogą wejść na speed net test, ale
    po co? W firmie której pracuje był numer telefoniczny od 1973roku.
    Pożegnaliśmy TPSA z jej horrendalnymi rachunkami. Era firmowa do
    odbierania - 10 netto. play bez telefonu12.5 netto - 1000 minut do
    wygadania. Teraz patrze na allegro-18 giga transferu na orange free -
    88zł. Zakładając że po zalogowaniu do hurtowni niema reklam ile
    zamównien można zrobić? tysiąc? (przykład taki tylko)
    > Napisałem po prostu, że nie ma już w ofercie Orange taniej linii
    > analogowej dla firm i żeby uważać przy przedłużaniu umów.
    Bardzo dobrze! Ja niewiem w którym kierunku ta firma zmierza, ale zanim
    się "kapną" będzie za późno. PZU & TPSA trzyma się tylko dzięki naszym
    kochanym emerytom....

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-05-21 15:50:43
    Od: "Darudee" <B...@w...pl>

    > odbierania - 10 netto. play bez telefonu12.5 netto - 1000 minut do

    co zrobic aby miec play 1000 minut za 12,5 pln netto?
    Czy za ta kwote te 1000 minut jest do wszystkich sieci?

  • 6. Data: 2012-05-21 21:14:13
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.05.2012 15:50, Darudee pisze:

    > co zrobic aby miec play 1000 minut za 12,5 pln netto?

    oficjalny cennik dla firm. 25zł netto - bez telefonu bonifikata minus 50%,
    > Czy za ta kwote te 1000 minut jest do wszystkich sieci?
    bez jaj! Tylko stacjonarne i w sieci

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-05-26 01:09:19
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 19 May 2012 00:07:00 +0200, "UARS" <u...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Po fuzji, za "manie" linii stacjonarnej zaplacimy minimum 45zl netto.
    >Jesli ktos ma stara oferte to nie ruszac ;)

    jak nie ma potrzeby uzywanie linii analogowej, to zawies usluge
    telefoniczna i bedziesz placie ca 21 zl/miesiac, ale z linii nie
    skorzystasz. Neostrada jednak bedzie dzialac.

    --
    ThinkXtra