  • 41. Data: 2010-11-29 08:14:02
    Temat: Re: Orange dla firm - GENIALNA usluga
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    \
    >Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz...

    no ciekawe czemu ..

    http://telepolis.pl/grafika/newsy/2010-11/uke_asymet
    ria.jpg

  • 42. Data: 2010-11-29 08:16:28
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >swieta dzwonie za darmo w sieci, a nie wtedy kiedy chcesz pogadac z
    >bliskimi to nie mozesz bo siec ma taki kaprys i w swieta trzeba placic ...

    to juz jest nieaktualne , rzeczywiscie bylo to sk.

  • 43. Data: 2010-11-29 08:18:09
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >Kto normalny będzie placił ponad 7zł za darmowe rozmowy w sieci z jednym
    >numerem?

    w obie strony, druga strona majac popa bedzie tez mogla dzwonic za darmo

  • 44. Data: 2010-11-29 08:34:02
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/29/2010 09:10 AM, Kotlet wieprzowy wrote:
    > wlacz 3 G cwaniaku to po pierwsze po drugie liczy sie normalne
    > uzytkownanie, ja na bb w miedzyczasie slucham muzyki,
    > rozmawiam, duzo pisze, i robie zdjecia zwlaczonym normalnym fleshem .

    Dziwne, synchronizacja to nienormalne użytkowanie? Ciekawe...

    > no i pochwal sie wkoncu na youtubie jak to ten Twoj telefon obsluguje
    > pushmail bo to ze jeszcze tego nie zrobiles o czyms swiadczy :)

    Normalnie obsługuje, mówiłem, 7 sekund od wyjścia z outboxa do
    powiadomienia na telefonie. Tyle że oczywiście jakieś Kotlety się
    zapierają że to KILKADZIESIĄT sekund. Pisząc oczywiście o push-upach czy
    czymśtam co sobie uroili, bo na pewno nie o mailach.

    M.

  • 45. Data: 2010-11-29 10:08:09
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >Dziwne, synchronizacja to nienormalne użytkowanie? Ciekawe...

    oczywiscie to korzystanie z jednej z uslug ktore oferuje smartfon.

> [...]
    >że to KILKADZIESIĄT sekund. Pisząc oczywiście o push-upach czy czymśtam co
    >sobie uroili, bo na pewno nie o mailach.

    sam napisales o tych sekundach w innym watku. Wsadzilem wczoraj karte ery z
    bluconnectem do gt540
    i wlaczylem neta, chwile posiedzialem na youtubie i telefon wieczorkiem
    padl, a tak by trzymal bez neta ze dwa dni jeszcze.

    ZReszta juz ktos CI pisal, wylacz internet zobacz ile pochodzi telefon przy
    identycznym uzytkowaniu, wlacz internet i wtedy bedziesz wiedziec na czym
    polega ulomnosc -zakladajac ze pushmail tam istnieje ( w co watpie bo to na
    zwykla skrzynke imap wyglada) - przy stosowaniu Twojego rozwiazania

  • 46. Data: 2010-11-29 10:46:31
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/29/2010 11:08 AM, Kotlet wieprzowy wrote:

    > oczywiscie to korzystanie z jednej z uslug ktore oferuje smartfon.

    I to wg Kotleta definiuje nienormalność?

    > sam napisales o tych sekundach w innym watku. Wsadzilem wczoraj karte
    > ery z bluconnectem do gt540

    Hmm. O siedmiu sekundach. A niejaki Kotlet radośnie szerzy kłamstwo o
    kilkudziesięciu.

    > i wlaczylem neta, chwile posiedzialem na youtubie i telefon wieczorkiem
    > padl, a tak by trzymal bez neta ze dwa dni jeszcze.

    Nie śmiem podejrzewać że wypowiadasz się o sieci a nie rozumiesz tego że
    transfer + włączony wyświetlacz + filmy to słaba podstawa do
    wnioskowania na temat otwartego połączenia z marginalnymi ilościami
    przesłanych danych...

> [...]
    > na czym polega ulomnosc -zakladajac ze pushmail tam istnieje ( w co
    > watpie bo to na zwykla skrzynke imap wyglada) - przy stosowaniu Twojego

    Aaa, to Ty dalej nie wiesz _co_ to jest push email i uważasz że istnieje
    tylko BB? A inne to nie jest push email?
    Wydajesz się, cóż, dość odosobniony w tym podejściu. Możesz zacząć od
    poprawienia Wikipedii w tej okolicy:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Push_e-mail :>

    M.

  • 47. Data: 2010-11-29 14:57:15
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > I to wg Kotleta definiuje nienormalność?

    w ocenie długosci działania baterii a co z atym idzie porownania do
    innej 'technologii' jak najbardziej tak

> [...]
    > transfer + włączony wyświetlacz + filmy to słaba podstawa do
    > wnioskowania na temat otwartego połączenia z marginalnymi ilościami

    śmiem twierdzic ze nawet niekorzystanie tego czasowe sprawdzanie poczty
    przy sieci 3G (korzystalem z normalnych skrzynek na adnroidzie
    odpytywanie co 10 minut) uwala po dobie telefon

    widzisz Twoj problem polega na tym (w przeciwienstwie do mnie) ze
    testowales jedno z omawianych rozwiazan a ja posiadam przed soba oba i
    jestem w stanie jednak bardziej wiarygodnie ocenic ktore jest lepsze.

    > Aaa, to Ty dalej nie wiesz _co_ to jest push email i uważasz że istnieje
    > tylko BB? A inne to nie jest push email?

    twierdze ze zwykle imap nie jest PUSHmailem,

    > Wydajesz się, cóż, dość odosobniony w tym podejściu. Możesz zacząć od
    > poprawienia Wikipedii w tej okolicy:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Push_e-mail :>

    czytalem to. Nie zastanawiales sie czemu w panelu blackberry definiuje
    sie skrzynki podajac dane do polaczen IMAP i czemu wymaga to wspolpracy
    z operatorem ?

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 48. Data: 2010-11-29 20:41:17
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w obie strony, druga strona majac popa bedzie tez mogla dzwonic za darmo

    A nie lepiej samemu miec darmowe w calej sieci i po prostu oddzwonic,
    zamiast placic 7zl za 1 numer?
    Ta usluga jest z gatunku: co bysmy jeszcze wymyslili czego nie bylo i
    szczeze mowiac oprocz polaczen do zony raczej sie w firmie nie przyda... ;)

    pozdrawiam, wk

  • 49. Data: 2010-11-29 20:51:47
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    > \
    >
    > no ciekawe czemu ..
    >
    > http://telepolis.pl/grafika/newsy/2010-11/uke_asymet
    ria.jpg

    Czytaj ze zrozumieniem - chodzi o wysokosc marży:
    [cena minuty do play] - [MTR do play] = marża

    W3:
    0,80 - 0,35 = 0,45zł

    TPSA:
    0,56 - 0,35 = 0,21zł

    Dlaczego W3 stosuje takie marże i wyciaga kase od swoich abonentow?

    pozdrawiam, wk

  • 50. Data: 2010-11-29 23:24:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-29 09:10, Kotlet wieprzowy pisze:
> [...]
    >
    > no i pochwal sie wkoncu na youtubie jak to ten Twoj telefon obsluguje
    > pushmail bo to ze jeszcze tego nie zrobiles o czyms swiadczy :)

    Nie lepiej wysłać normalnego maila z telefonu zamiast przekształconego w
    sms'a?

    --
    animka