  • 1. Data: 2011-09-23 18:24:39
    Temat: Orange - czy można ot tak kupić pakiet internetowy?
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Mam stary abonament dla kl.ind. bez internetu (jeszcze przez 3 tygi).
    Czy mogę sobie kupić jednorazowo ileśtam MB/GB?
    cisiek@[]>

  • 2. Data: 2011-09-23 18:44:11
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "cisiek" <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam stary abonament dla kl.ind. bez internetu (jeszcze przez 3 tygi). Czy
    > mogę sobie kupić jednorazowo ileśtam MB/GB?
    > cisiek@[]>

    http://orange.pl - po zalogowaniu: moje usługi - internet i poczta - 500MB,
    2GB, 5GB

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-09-23 18:58:01
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Maciek. napisał:
    > Użytkownik "cisiek" <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:j5iit5$huj$1@news.onet.pl...
    >
    > http://orange.pl - po zalogowaniu: moje usługi - internet i poczta -
    > 500MB, 2GB, 5GB

    Dalej wlaczenie aktywuja "od kolejnego okresu abonamentowego" czy poszli
    z duchem czasu jak Play? :)

  • 4. Data: 2011-09-23 19:11:09
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał
    > Dalej wlaczenie aktywuja "od kolejnego okresu abonamentowego" czy poszli z
    > duchem czasu jak Play? :)

    Fakt, o tym zapomniałem, więc pewnie nic z tego nie wyjdzie.

    --
    M.

  • 5. Data: 2011-09-23 19:39:23
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Maciek. napisał:
    > Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał
    >
    > Fakt, o tym zapomniałem, więc pewnie nic z tego nie wyjdzie.

    Czyli bez zmian. Myslalem, ze 2 lata temu jak mi pani w BOK powiedziala,
    ze juz wlaczaja, bedzi eaktywny za 20 dni to myslalem, ze umre ze
    smiechu :) Choc w sumie to zalosne :/ W Playu kupuje (playfresh) i po
    kilku sekundach mam aktywne, choc pisza, ze do 24 godzin...

  • 6. Data: 2011-09-23 20:05:54
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > smiechu :) Choc w sumie to zalosne :/ W Playu kupuje (playfresh) i po
    > kilku sekundach mam aktywne, choc pisza, ze do 24 godzin...

    Od nowego okresu mam abonament z internetem - chodziło, żeby raz kupić
    pakiet i przetrzymać do nowego okresu rozl. W moim prastarym abonamencie
    mogę sobie nabyć Orange Free dziennie za 5 zeta/20MB... (o hotspocie i
    39.5 nie wspominam, bo to abonamentowe, czyli od nowego okresu...)
    Ale dzięki mimo wszystko.
    cisiek@[]>

  • 7. Data: 2011-10-10 20:32:14
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-23 22:05, cisiek pisze:

> [...]
    > mogę sobie nabyć Orange Free dziennie za 5 zeta/20MB... (o hotspocie i
    > 39.5 nie wspominam, bo to abonamentowe, czyli od nowego okresu...)

    To już tylko dla śmiechu - okazało się, że można kupić. 20 zeta (1gb),
    niby włącza się od razu (tzn. nie wraz z nowym okr. rozl.), ale odnawia
    się co miesiąc (trzeb pamiętać, żeby wyłączyć). Miało się włączyć w 24
    h, włączyło się w 40 (północ nast. dnia). I co? I jajco - mam niby 1gb,
    ale tylko wap. 3g i poczta przez klienta płatne na starych zasadach,
    czyli słono...

    cisiek@[]>
    BTW - jeśli ktoś wie, jak w SGS II łączyć się z netem tylko po wapie, to
    zachęcam do podzielenia się tą wiedzą.