  • 31. Data: 2010-11-06 21:41:28
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-06 22:32, p...@o...pl pisze:

    > przykro mi ale akurat tego jednego nagrania nie ma, bardzo bedzie wiarygodne,
    > zreszta musza miec jakis dowod chociaz by wstosunku do orange na zlecenie
    > ktorych pracuja (call center) po to na koncu powtarzaja warunki i nagrywaja

    Podejrzany nie ma żadnego obowiązku dostarczania na siebie dowodów
    winy, wiec takie spuszczenie policji na drzewo jest jak najbardziej zasadne.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2010-11-06 22:19:21
    Od: p...@o...pl

    >   Podejrzany nie ma żadnego obowiązku dostarczania na siebie dowodów
    > winy, wiec takie spuszczenie policji na drzewo jest jak najbardziej zasadne.

    przyznaje Ci racje co nie zmienia faktu ze straca wtedy kompy na jakis czas, i
    jak pisalem nie bardzo mnie to martwi z powodu 20 zl/miesiac bo to bylby ich
    wybor, zreszta wierze jednak ze wszystko sie dobrze zakonczy (reklamacja)

  • 33. Data: 2010-11-06 22:39:56
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > przyznaje Ci racje co nie zmienia faktu ze straca wtedy kompy na jakis czas
    Coraz zabawniej :-). Napisz nam tu koniecznie, kiedy już Policja wejdzie
    do ich Call Center i skonfiskuje im te komputery ...

  • 34. Data: 2010-11-07 09:13:53
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Jingiel
    Użytkownik "Skylla" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Coraz zabawniej :-). Napisz nam tu koniecznie, kiedy już Policja wejdzie do
    >ich Call Center i skonfiskuje im te komputery ...

    Dokładnie, hehehe. Wpadną w kominiarkach i zabiorą. Człowieku chyba nigdy
    nie miałeś do czynienia z takimi sprawami, a robisz za pieniacza. A nawet
    gdyby wzięli im 100 kompów to takie firmy są na to ubezpieczone. Możesz im
    nadnmuchać, no ale widzę, że jak sie o tym sam nie przekonasz to nie
    zrozumiesz. Szybko zostaniesz sprowadzony na ziemię, życzę powodzenia.

    Jingiel

  • 35. Data: 2010-11-07 09:43:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 22:32:04 +0100, p...@o...pl wrote:
    >i wlasnie przez takie myslenie dajecie sie masowo dymac

    Dajemy sie, albo i sie nie dajemy.
    Takie czasy - trzeba dokladnie czytac umowy.
    A te umowy coraz dluzsze.

    Ostatnio bank musialem op* - prosta operacja przewalutowania.
    A umowa do tego na 10 stron.

    >przykro mi ale akurat tego jednego nagrania nie ma, bardzo bedzie wiarygodne,

    A kto powiedzial ze jednego ? Moze nie ma polowy.

    >zreszta musza miec jakis dowod chociaz by wstosunku do orange na zlecenie
    >ktorych pracuja (call center) po to na koncu powtarzaja warunki i nagrywaja

    No to ktos odpowiedzialny skasuje, a potem z czystym sumieniem odpisze
    sie ze nie ma w systemie nagrania tej rozmowy.

    J.

  • 36. Data: 2010-11-07 09:49:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 22:09:00 +0100, Skylla wrote:
    >Chodzi o to, że oni nie muszą niczego kasować. To co mu przysłali na
    >piśmie i co ewentualnie podpisze, będą realizować. A to jest właśnie
    >umowa prawna. Rozmowa z konsultantem to informacja, gdzie każdy może
    >czegoś nie zrozumieć, albo się zwyczajnie pomylić. Nie zeznaje przecież
    >pod przysięgą. Po to się właśnie po rozmowach podpisuje umowy.

    Masz i nie masz racji. Po pierwsze sa umowy ustne, po drugie - taka
    rozmowe mozna traktowac jako wiazaca oferte.

    No i w zasadzie nadal pozostaje zarzut karny - obiecywali ci jedno,
    przyslana propozycja umowy zawiera cos innego - usilowanie wyludzenia.

    J.

  • 37. Data: 2010-11-07 10:55:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 10:49, J.F. pisze:

    > No i w zasadzie nadal pozostaje zarzut karny - obiecywali ci jedno,
    > przyslana propozycja umowy zawiera cos innego - usilowanie wyludzenia.

    Coś takiego jak "wyłudzenie" nie istnieje w kodeksie karnym.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2010-11-07 11:35:30
    Od: p...@o...pl

    >   Coś takiego jak "wyłudzenie" nie istnieje w kodeksie karnym.

    ale zarzut usilowania oszustwa jak najbardziej :)

  • 39. Data: 2010-11-07 12:03:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 11:55:05 +0100, Liwiusz wrote:
    > Coś takiego jak "wyłudzenie" nie istnieje w kodeksie karnym.

    Ale jest "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną
    osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za
    pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania,
    podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    J.

  • 40. Data: 2010-11-07 12:12:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-07 13:03, J.F. pisze:

> [...]
    > do należytego pojmowania przedsiębranego działania,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

    Zatem do rozporządzenia niekorzystnego nie doszło - jest umowa na
    piśmie, klient czyta, i nie podpisuje, albo wypowiada.

    --
    Liwiusz