  • 21. Data: 2010-11-06 14:58:22
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-06 15:48, ArturW pisze:

    > z okresu 10 dniowego chyba nie może skorzystać firma tylko konsument ale
    > w sumie masz rację umowa ustna była inna masz coś innego i to jest złe,
    > jednak nie stawiałbym tu na celowe działanie opa tylko niedouczonego
    > konsultanta, powiem walcz i napisz co i jak
    > pozdrawiam

    ja tez stawiam na konsultanta, mysle ze jak zmeinil z 18 miesiecy na 12
    to zmienily sie warunku umowy i promocja ktora proponowal, jednak nie
    zmienia to faktu ze na koncu widzial co oferuje i celowo poslal dalej
    wiec nie mozna mowic o nieumyslnym dzialaniu. Mysle ze orange rozpatrzy
    na moja korzysc, przynajmniej do tej pory zawsze tak bylo z
    reklamacjami. Napisze jak to sie skonczy

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 22. Data: 2010-11-06 15:03:08
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-06 15:44, J.F. pisze:

    > I myslisz ze policji sie bedzie chcialo wkroczyc i szukac nie wiadomo
    > czego.

    wiadomo czego, po za tym sa osoby zglaszajace i 'osoby zglaszajace'
    jednych zbywaja inni nie dadza sie zbyc, moje zgloszenie bedzie
    zawieralo dokladnie sprecyzowani egdzie sie znajduje dowod, to nie jest
    kwestia chcenia. POlicja ma - z tego co mi jest wiadome - obowiazek
    zabezpieczenia takich rzeczy. A nagranie nawet jak zniknie to jest do
    odzyskania.

    > Pismo napisza, okaze sie ze rozmowa sie nie nagrala, albo
    > zostala juz skasowana, albo nie mozna odnalezc.

    > Albo nawet znajda i sie potwierdzi, a wtedy sprawe umorza bo pracownik
    > zle zrozumial szkolenie :-)

    moze tak moze nie, nie zmeini to faktu ze ktos sie zestresuje i ta osoba
    nie bede ja :)

    > I jeszcze im zaplacisz za oszustwo ?

    'zainwestuje'

    > Lec od razu na policje, Ty nic nie wskorasz, ale jak bedziesz drazyl
    > dalej to moze ktos dostanie nagane ze niewlasciwe przeprowadzenie
    > czynnosci i przy nastepnych zabezpiecza dowody :-)

    :)

  • 23. Data: 2010-11-06 17:49:08
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > jest kwestia chcenia. POlicja ma - z tego co mi jest wiadome -
    > obowiazek zabezpieczenia takich rzeczy. A nagranie nawet jak zniknie

    Cierpisz kolego na manię wielkości, ale cię z niej szybko wyleczą.
    Przysłali ci umowę, nie akceptujesz jej, odsyłasz i tyle. Rozmowa była
    informacyjna, a ofertę dostałeś na piśmie i to ona podlega ocenie
    prawnej a nie rozmowa z konsultantem.
    Mimo, że uważam takie praktyki za oszukańcze (ale tego konsultanta a nie
    firmy), nie daję ci żadnych szans.
    Po prostu złóż rezygnację i ewentualnie przekonaj się, że mieliśmy tu
    rację w sprawie "przestępstwa", inaczej zostaniesz z tą umową i
    ewentualnym procesem ale cywilnym a nie karnym i to ty będziesz
    pozwanym. :-)
    S.

  • 24. Data: 2010-11-06 19:04:25
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-06 18:49, Skylla pisze:

> [...]
    > Przysłali ci umowę, nie akceptujesz jej, odsyłasz i tyle. Rozmowa była
    > informacyjna, a ofertę dostałeś na piśmie i to ona podlega ocenie

    tyk Ci sie tylko wydaje tak tym co organizuja konkursy i tlumacza sie
    regulaminem

  • 25. Data: 2010-11-06 21:01:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 16:03:08 +0100, Kotlet wrote:

    >wiadomo czego,

    Wiadomo czego to bylo 15 lat temu. Szafki z tasmami.

    A dzis - najpierw trzeba znalezc serwer, potem go zabrac.
    A potem firma upadnie z powodu 25 zl miesiecznie - i ciekawe kto za to
    w koncu zaplaci.

    >A nagranie nawet jak zniknie to jest do odzyskania.

    Przy odrobinie wiedzy ze strony admina praktycznie juz nie jest.\

    J.

  • 26. Data: 2010-11-06 21:03:09
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2010-11-06 20:04, Kotlet pisze:

    > tyk Ci sie tylko wydaje tak tym co organizuja konkursy i tlumacza sie
    > regulaminem

    W sklepie odzieżowym pytasz ekspediantki "Czy te skarpetki są z
    bawelny?". Ona potwierdza. Patrzysz na metkę, a tam poliester. Wzywasz
    gliny i idzie siedzieć :-).

  • 27. Data: 2010-11-06 21:09:00
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2010-11-06 22:01, J.F. pisze:
    > A nagranie nawet jak zniknie to jest do odzyskania.
    > Przy odrobinie wiedzy ze strony admina praktycznie juz nie jest.\

    Chodzi o to, że oni nie muszą niczego kasować. To co mu przysłali na
    piśmie i co ewentualnie podpisze, będą realizować. A to jest właśnie
    umowa prawna. Rozmowa z konsultantem to informacja, gdzie każdy może
    czegoś nie zrozumieć, albo się zwyczajnie pomylić. Nie zeznaje przecież
    pod przysięgą. Po to się właśnie po rozmowach podpisuje umowy.

  • 28. Data: 2010-11-06 21:27:39
    Od: p...@o...pl

    > Chodzi o to, Ĺźe oni nie muszÄ&#65533; niczego kasowaÄ&#65533;. To co mu
    przysĹ&#65533;ali na
    > piĹ&#65533;mie i co ewentualnie podpisze, bÄ&#65533;dÄ&#65533; realizowaÄ&#65533;.
    A to jest wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie
    > umowa prawna. Rozmowa z konsultantem to informacja, gdzie kaĹźdy moĹźe
    > czegoĹ&#65533; nie zrozumieÄ&#65533;, albo siÄ&#65533; zwyczajnie pomyliÄ&#65533;.
    Nie zeznaje przecieĹź
    > pod przysiÄ&#65533;gÄ&#65533;. Po to siÄ&#65533; wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie po
    rozmowach podpisuje umowy.

    czyzbys byl tym konsultantem?

    Rozmowa dotyczyla warunkow przedluzenia umowy, na koniec facet powiedzial
    rozmowa zostanie nagrana powtowrze warunki jakie ustalilismy i zostanie wyslana
    umowa.

    Przypominasz mi pewnego goscia ktory umowe ustna o wykonanie dziela nazywal
    'luznymi dywagacjami' zapominajac ze istnieje cos takiego w prawie jak umowa
    ustna , szybko zaczal sie z tego wycofywac

  • 29. Data: 2010-11-06 21:29:29
    Od: p...@o...pl

    > W sklepie odzieĹźowym pytasz ekspediantki "Czy te skarpetki sÄ&#65533; z
    > bawelny?". Ona potwierdza. Patrzysz na metkÄ&#65533;, a tam poliester. Wzywasz
    > gliny i idzie siedzieÄ&#65533; :-).

    sraty taty do tego bardziej pasuje sprawa sklepow , gdzie oferowano plaskie
    monitory a przysylano normalne kineskopy tlumaczac sie zapisami umownymi i tym
    ze chodzilo o splaszczony ekran , jakos nie przeszkadzalo to w sciganiu ich za
    oszustwo

  • 30. Data: 2010-11-06 21:32:04
    Od: p...@o...pl

    > Wiadomo czego to bylo 15 lat temu. Szafki z tasmami.
    >
    > A dzis - najpierw trzeba znalezc serwer, potem go zabrac.
    > A potem firma upadnie z powodu 25 zl miesiecznie - i ciekawe kto za to
    > w koncu zaplaci.

    i wlasnie przez takie myslenie dajecie sie masowo dymac

    > Przy odrobinie wiedzy ze strony admina praktycznie juz nie jest.\

    przykro mi ale akurat tego jednego nagrania nie ma, bardzo bedzie wiarygodne,
    zreszta musza miec jakis dowod chociaz by wstosunku do orange na zlecenie
    ktorych pracuja (call center) po to na koncu powtarzaja warunki i nagrywaja