  • 111. Data: 2010-11-16 18:22:35
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-16 19:15, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Ja już powiedziałem że u mnie trwa to przerażające 7 sekund. I tak też
    > działało wtedy kiedy BISa nie mogłem w Polsce nawet KUPIĆ.

    no wiesz zamaist slac i odbierac smsy mozna skorzystac z komputera i
    wyslac zwykla poczte

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 112. Data: 2010-11-16 18:23:16
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Ja już powiedziałem że u mnie trwa to przerażające 7 sekund. I tak też
    > działało wtedy kiedy BISa nie mogłem w Polsce nawet KUPIĆ.
    >

    > M.

    no i trzeba przy Twoim rozwiazaniu miec aktywne polaczenie internetowe i
    utrzymywac polaczenie z serwerem pocztowym, tu sie to odbywa nieco inaczej.

  • 113. Data: 2010-11-16 18:42:22
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Wt 16 11 2010 19:14, Kotlet pisze:

    > moje zadupie nazywa sie sopot. W gdanskim lesie juz moge sie zalogowac
    > do plusa.
    > Nie moja to wina że w pierdziszewie dolnym, gdzie psy dupami szczekają, nie ma
    zasięgu Play
    U mnie jest od początku.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 114. Data: 2010-11-16 19:14:20
    Od: Grzegorz Jablonski <g...@i...com>

    On 11/16/2010 07:14 PM, Kotlet wrote:
    > moje zadupie nazywa sie sopot. W gdanskim lesie juz moge sie zalogowac
    > do plusa.

    A, uzdrowisko. To wiele wyjasnia.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,8219745,Uzdrowis
    ka_wciaz_bez_masztow___zakaz_utrzymany.html

    Pozdrawiam,
    GWJ

  • 115. Data: 2010-11-17 09:34:39
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/16/2010 07:23 PM, Kotlet wrote:

    > no i trzeba przy Twoim rozwiazaniu miec aktywne polaczenie internetowe i
    > utrzymywac polaczenie z serwerem pocztowym, tu sie to odbywa nieco inaczej.

    Twierdzenie jakoby BB połączenia sieciowego nie potrzebowało jest
    zwykłym kłamstwem.

    M.

  • 116. Data: 2010-11-17 09:35:27
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    > alez ja nie jestem z play . Pisałem tylko czemu ja play bym nie wybral -
    > wlasnie ze wzgledu na brak BB.

    Zdecydowałbyś się o czym mówisz, bo w poprzednim poście wmawiałeś mi:

  • 117. Data: 2010-11-17 09:36:09
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/16/2010 07:15 PM, Kotlet wrote:

    > no pokaz pokaz na filmie youtube.
    > Tak swoja droga warto zobaczyc o co chodzi w wiadomosci na ktora sie
    > odpisuje, on mowi o mozliwosci zalogowania do sieci plus

    Tak, wiem o czym on mówi, dziękuję za tłumaczenie przez mówiące kulinaria.

    M.

  • 118. Data: 2010-11-17 14:28:20
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-17 10:34, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Twierdzenie jakoby BB połączenia sieciowego nie potrzebowało jest
    > zwykłym kłamstwem.

    nie nie, twierdzenie ze te polaczeni nastepuje tylko po to by pobrac
    wiadomosc jak w przypadku MMS. Czyli wymaga wspolpracy operatora i
    dostepu do internetu, stad wiadomosc dochodzi w niecala sekunde.

  • 119. Data: 2010-11-17 14:29:13
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Ja już powiedziałem że u mnie trwa to przerażające 7 sekund. I tak też
    > działało wtedy kiedy BISa nie mogłem w Polsce nawet KUPIĆ.

    i widzisz, Ty nie posiadasz emaila dzialajacego na zasadzie PushUp jak
    twierdzisz od poczatku a jedynie czytnik wiadomosci korzystajacy z
    protokolu IMAP wymagajacy stale polaczenie z internetem, dziekuje za cos
    takiego.

  • 120. Data: 2010-11-17 14:29:47
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-17 10:35, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Zdecydowałbyś się o czym mówisz, bo w poprzednim poście wmawiałeś mi:
    > "bardziej wierzysz zaslepionemu wplay screamerowi"

    myslalem ze teraz do mnie pisales o mnie.