  • 101. Data: 2010-11-16 17:31:03
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-16 15:36, Kotlet pisze:
    > bardziej wierzysz zaslepionemu wplay screamerowi niz konkurencji
    > BlackBery ? Ja podalem adres do oficjalnej strony nokii

    a tam jest mowa o tym ze usluga wymaga operatora, wiec na moj rozum
    dziala to podobnie do mmsa, zreszta zamiescilem juz film na youtube w
    innej galezi

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 102. Data: 2010-11-16 18:00:31
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Wt 16 11 2010 18:30, Kotlet pisze:

    > nie Twoja to wina ale nie wypada mowic o bredniach jezeli setkom innym
    > nie dziala . Na 90% jestes na tyle daleko od ichniejszego nadajnika ze
    > pozwalaja na roaming.

    Ale mi *działa* To znaczy że ten Play jest sensowny. A że w twoim
    zadupiu nie działa to masz problem.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 103. Data: 2010-11-16 18:00:46
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/16/2010 03:37 PM, Kotlet wrote:

    > zebysmy mieli jasnosc czym jest Push Mail, na przykladzie mojego
    > blackberry, jakosc filmu marna bo mialem ustawione na mms:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=E8zfgZ0YZ6M
    >
    > a teraz Ty pochwal sie jak to dziala push mail na androidzie.

    Działa tak, że nie muszę ręcznie budzić telefonu żeby tę wiadomość
    zobaczyć, jak Twoje BB :>

    M.

  • 104. Data: 2010-11-16 18:03:06
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/16/2010 03:36 PM, Kotlet wrote:
    > bardziej wierzysz zaslepionemu wplay screamerowi niz konkurencji
    > BlackBery ? Ja podalem adres do oficjalnej strony nokii

    Zasadniczo nie wierzę nikomu z Play mówiącemu że tam działa cokolwiek
    poza rozmowami głosowymi i smsami...

    M.

  • 105. Data: 2010-11-16 18:04:20
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/16/2010 05:54 PM, ALEX wrote:

    > Nie moja to wina że mi *działa*

    Ba, mnie push-mail też działa od dawna bez blackberry, ale to wg
    anonimowych Kotletów niemożliwe...

    M.

  • 106. Data: 2010-11-16 18:13:38
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-16 19:00, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Działa tak, że nie muszę ręcznie budzić telefonu żeby tę wiadomość
    > zobaczyć, jak Twoje BB :>

    mozesz rozwinac? I pokaz moze te predkosc otrzymania wiadomosci na
    filmie. Jak widac calosc nie trwa nawet sekundy.

  • 107. Data: 2010-11-16 18:14:19
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-16 19:03, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Zasadniczo nie wierzę nikomu z Play mówiącemu że tam działa cokolwiek
    > poza rozmowami głosowymi i smsami...

    alez ja nie jestem z play . Pisałem tylko czemu ja play bym nie wybral -
    wlasnie ze wzgledu na brak BB.

  • 108. Data: 2010-11-16 18:14:52
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-16 19:00, ALEX pisze:

    > Ale mi *działa* To znaczy że ten Play jest sensowny. A że w twoim
    > zadupiu nie działa to masz problem.

    moje zadupie nazywa sie sopot. W gdanskim lesie juz moge sie zalogowac
    do plusa.

  • 109. Data: 2010-11-16 18:15:41
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-16 19:04, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Ba, mnie push-mail też działa od dawna bez blackberry, ale to wg
    > anonimowych Kotletów niemożliwe...
    >
    > M.

    no pokaz pokaz na filmie youtube.
    Tak swoja droga warto zobaczyc o co chodzi w wiadomosci na ktora sie
    odpisuje, on mowi o mozliwosci zalogowania do sieci plus

  • 110. Data: 2010-11-16 18:15:44
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/16/2010 07:13 PM, Kotlet wrote:

    > mozesz rozwinac? I pokaz moze te predkosc otrzymania wiadomosci na
    > filmie. Jak widac calosc nie trwa nawet sekundy.

    Ja już powiedziałem że u mnie trwa to przerażające 7 sekund. I tak też
    działało wtedy kiedy BISa nie mogłem w Polsce nawet KUPIĆ.

    M.