  • Data: 2010-11-27 12:17:41
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-27 11:33, Kotlet pisze:

    > cos wiecej, chodzi jak mmsy, a skrzynka imap musiala by miec ciagle
    > polaczenie z internetem.
    > SKrzynke imap konfigujruje sie na stronie blackberry.orange.pl i od tej
    > pory ich serwer monitoruje poczte jak wykryje nowa wysyla info do
    > telefonu i telefon wtedy poczte odbiera. Co trwa kolo sekundy od momenty
    > wyslania. Bateria mi starcza gdzies na kolo 3 dni wiec na pewno nie jest
    > utrzymywane zwykle polaczenie . Kiedy korzystalem z poczty na androidzie
    > przy wlaczonym necie telefon nawet doby nie wytrzymywal.
    > Gdyby poczta chodzila jak tradycyjny IMAP nie byal by wymagana
> [...]

    To mnie jednak ten BB zupełnie nie jest potrzebny, bo pocztę odbieram w
    domu. A jak mi będzie potrzebna poczta w telefonie (np. czekam z
    niecierpliwością na e-maila) to sobie skonfiguruję odpowiednie konto w
    telefonie i odbiorę jak mnie nie będzie w domu. Ale nie w BB tylko
    normalna skrzynka pocztowa w telefonie.

    --
    animka