  • Data: 2010-11-06 17:49:08
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: Skylla <s...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiadomo czego, po za tym sa osoby zglaszajace i 'osoby zglaszajace'
    > jednych zbywaja inni nie dadza sie zbyc, moje zgloszenie bedzie
    > zawieralo dokladnie sprecyzowani egdzie sie znajduje dowod, to nie
    > jest kwestia chcenia. POlicja ma - z tego co mi jest wiadome -
    > obowiazek zabezpieczenia takich rzeczy. A nagranie nawet jak zniknie
    > to jest do odzyskania.

    Cierpisz kolego na manię wielkości, ale cię z niej szybko wyleczą.
    Przysłali ci umowę, nie akceptujesz jej, odsyłasz i tyle. Rozmowa była
    informacyjna, a ofertę dostałeś na piśmie i to ona podlega ocenie
    prawnej a nie rozmowa z konsultantem.
    Mimo, że uważam takie praktyki za oszukańcze (ale tego konsultanta a nie
    firmy), nie daję ci żadnych szans.
    Po prostu złóż rezygnację i ewentualnie przekonaj się, że mieliśmy tu
    rację w sprawie "przestępstwa", inaczej zostaniesz z tą umową i
    ewentualnym procesem ale cywilnym a nie karnym i to ty będziesz
    pozwanym. :-)
    S.