  • 11. Data: 2011-12-03 13:14:03
    Temat: Re: Orange a kwestie bezpieczeństwa [dlugie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 19:21:55 +0100, Maciej Muran napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Po czyjej Ty jesteś stronie, co? ;)))

    Po niczyjej.
    Ale nie po to wprowadzali taryfy prywatne i biznesowe, zeby potem
    sprzedawac byle komu :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-12-03 13:38:49
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <c...@z...cos> napisał
    > patent z wysłaniem podpisanego oświadczenia do BOK orange że jesteś
    > świadom blablabla (gotowa formułka po napisaniu wstępnego zgłoszenia),
    > z dołączonym skanem DO nie działa?

    Ale czego mam być świadom? Jeżeli idę z dowodem tożsamości i wyrażam wolę
    (tudzież oświadczam, że nie prowadzę DG) to czego nie jestem świadom? Mam
    się jeszcze zastanowić czy aby na pewno tej działalności nie prowadzę?

    Tak naprawdę dziewucha zaczęła się stawiać po tym jak użyłem słów "podstawa
    do rozwiązania umowy".
    I pewnie tak to się zakończy. Dochodzę do wniosku, że prościej będzie
    wypłacić to, co zapisane w umowie niż się jeszcze rok z nimi bujać.

    Ale najpierw spróbuję recepty Macieja B. To nie może być tak, że tylko
    klient traci nerwy...

    --
    M.

  • 13. Data: 2011-12-03 13:45:09
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > Po niczyjej.
    > Ale nie po to wprowadzali taryfy prywatne i biznesowe, zeby potem
    > sprzedawac byle komu :-)

    Zgubiłem się i nie rozumiem.

    - abonament dla fizycznych = sim z blokadą,
    - abonament dla biznesu = sim z blokadą.

    - prepaid dla fizycznych = 0 blokad,
    - prepaid dla biznesu = no chyba też 0 blokad? Czy może operator i tu wie
    lepiej, czego potrzebuje biznesmen?

    --
    M.

  • 14. Data: 2011-12-03 13:49:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Maciej Muran" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > - prepaid dla fizycznych = 0 blokad,
    > - prepaid dla biznesu = no chyba też 0 blokad? Czy może operator i tu wie

    Nie wiem jak teraz, ale kilka lat temu oprogramowanie modemowe do makówek
    wywalała się na kartach z pinem. Może to jest trop? ;-P

  • 15. Data: 2011-12-04 20:01:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    >..
    > - prepaid dla biznesu = no chyba też 0 blokad? Czy może operator i tu wie
    > lepiej, czego potrzebuje biznesmen?

    Wie lepiej

  • 16. Data: 2011-12-05 08:13:09
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Maciej Muran wystukał, co następuje:

> [...]
    > wolę (tudzież oświadczam, że nie prowadzę DG) to czego nie jestem
    > świadom? Mam się jeszcze zastanowić czy aby na pewno tej działalności

    widzimy co zacytowałem? czy było tam coś o DG? A może o wyłączaniu żądania
    pin? Uzupełniając "świadom niebezpieczeństwa, że jak zgubisz kartę to ktoś
    ci może konto ogolocic"

    w.