  • 1. Data: 2013-04-17 17:26:44
    Temat: Orange Smart na kartę-czyli góra urodziła mysz...
    Od: "Ktos" <k...@n...com>

    No i po wielu miesiąch oczekiwania,przestępowania z nogi na nogę i
    nerwowego zaciskania zębów, Orange wypłodził taką ofertę dla posiadaczy
    Smartfonów:

    http://gsmonline.pl/newsy/orange-smart-na-karte

    W skrócie:
    5 zł 50 MB5 dni
    25 zł 400 MB25 dni
    50 zł 1 GB50 dni
    100 zł 3 GB100 dni

    Nawet za bardzo nie chce mi się tego komentować, ponieważ IMHO jest
    zauważalnie gorsza od OFnK jak i od opcji kupowania pakietów internetowych
    przy innych planach taryfowych.
    Jak żywo przypomina mi niedawną akcję NC+ i przekonywanie, że to najlepsza
    dla nas oferta :-)

  • 2. Data: 2013-04-17 21:08:55
    Temat: Re: Orange Smart na kartę-czyli góra urodziła mysz...
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 17 Apr 2013 17:26:44 +0200, "Ktos" <k...@n...com> wrote:

> [...]
    >przy innych planach taryfowych.
    >Jak żywo przypomina mi niedawną akcję NC+ i przekonywanie, że to najlepsza

    Nawet szkoda tej oferty komentować ale po Orange/TP nic więcej się nie
    można było spodziewać. Na szczęście są ciekawsze oferty na rynku.