  • Data: 2009-04-07 15:36:26
    Temat: Re: Orange Profit - co z billingiem?
    Od: "Bebe" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngtmrv5.5ig.joshua@tau.ceti.pl...
    > Witam,
    >
    > Orange coś popsuł z billingiem profit :(
    > Od dłuższego czasu wyświetla "brak połączenia z systemem" albo
    > przekierowuje
    > na jakąś "sorry page"...
    >
    > Ktoś ma jakiś pomysł na obejrzenie billingu inny niż mail do boku? :)

    kiedyś można było sprawdzić smsem - nie wiem jak jest teraz - swoją drogą
    dzisiaj dostałem odpowiedź z BOK - swoją drogą to ostatnie zdanie wygląda
    jak odpowiedx automatu który nie umie odmieniac wyrazów

    Witam,

    Serdecznie przepraszamy za brak możliwości sprawdzenia na stronie
    internetowej historii punktów profit.

    Nadmieniam, iż powyższa sytuacja jest wynikiem rekonfiguracji systemu.

    Brak informacji o terminie zakończenia prac.

    Z poważaniem,

    Bożena Bxxxxxxxxx.