    From: Karol <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange -> Play, czy ktoś ćwiczył na bezpłatnym starterze?
    Date: Thu, 1 Jul 2010 13:27:59 +0000 (UTC)

    witam

    Dnia 30.06.2010 Grzexs <g...@g...pXl> napisał/a:
    > Czy ktoś ćwiczył przenoszenie numeru z Orange do Playa?
    > Chodzi o numer uzyskany w drodze zamówienia bezpłatnego
    > startera przez internet.

    Tak

    > Czy uzyskany w ten sposób numer jest już zarejestrowany?

    nie

    > Czy trzeba go doładowywać przed przeniesieniem?

    nie, ale mozna/trzeba zadzwonic pod jakis bezplatny nr podany na starterze
    zeby go uaktywnic

    >Czy występują jakieś problemy?

    Nie

    > Podobno przy przeniesieniu potrzebny jest PESEL,

    jakies dane z dowodu trzeba podac na kartce do rejestracji u operatora
    dawcy i biorcy w celu identyfikacji ze ty to ty

    > tymczasem na stronie internetowej nie ma miejsca, żeby go wpisać.
    > Czy więc może trzeba zarejestrować nr w salonie?

    to na www to tylko do zamowienia tego startera, pozniej trzeba isc do salonu
    orange, dadza kartke, wypelnic, i jak beda mieli dobry chumor to przesla faksem
    wieczorem nr u mnie byl zarejestrowany(przychodzi sms) nastepnego dnia do play
    i wniosek o przeniesienie nr, przeniesienie bylo bez problemow.

    --
    pozdrowienia
    karol