  • 1. Data: 2010-07-18 14:48:56
    Temat: Orange "Minuty za minuty"
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Czy przerabiał ktoś "Minuty za minuty" http://tinyurl.com/34adkjt
    w Nowym Orange GO?

    Trochę to intrygujące, jak to właściwie i W PRAKTYCE działa?

    Po doładowaniu za 100zł i za każde wygadane 2 minuty dostajesz 9 minut
    DO WSZYSTKICH (oczywiście za wyjątkiem NIESTETY PLAY)

    A więc tak... dzwonię do np. Janka w Plusie albo Aśki w Erze,
    rozmawiam przez 2 minuty i zaraz potem przerywam: "słuchaj,
    przepraszam Cię na chwileczkę, muszę coś-tam-zrobić, za momencik
    zadzwonię znowu, dobrze?"
    Po czym po chwili dzwonię znowu i rozmawiam znowu i ZA DARMO przez 9
    minut! Czy tak to działa? :)

    Poza tym jest dla mnie niejasne przez jak długo OD DOŁADOWANIA/
    WŁĄCZENIA jest korzystnie z tej usługi? W Regulaminie nic nie ma więc
    chyba jak RAZ włączysz tę promocję to już korzystasz z niej przez
    tak długo jak możesz wykonywać połączenia? (Więc jeśli za 100zł to
    przez 5 miesięcy) Tak?

    Jeśli już ktoś korzystał z tej usługi to BARDZO proszę o refleksje,
    Bardzo z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2010-07-18 18:49:43
    Temat: Re: Orange "Minuty za minuty"
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Xian Mi Mao pisze:

> [...]
    > zadzwonię znowu, dobrze?"
    > Po czym po chwili dzwonię znowu i rozmawiam znowu i ZA DARMO przez 9
    tak. tyle ze te 9 minut, niewykorzystane przepada chyba po 24 godzinach.
    Jak przeprowadzisz symulacje, to sie okaże ze nieda sie "nabić" takich
    9ciominutek. jeśli musisz zawsze wygadać 2+9 minut - trafiłeś idealnie

> [...]
    > chyba jak RAZ włączysz tę promocję to już korzystasz z niej przez
    > tak długo jak możesz wykonywać połączenia? (Więc jeśli za 100zł to
    tak.

    Refleksje: trudno jak cholera trafić z tymi 2m inutami i 9 minutami.
    Proste jak terris, a w praktyce nie da sie wygrać. Niema czasu sie
    zastanawiać czy 1:40 czy 2:11- myśli sie o meritum rozmowy a nie o
    sekundach - i lipa z tego wychodzi. już lepiej kupić pakiet 1000 minut
    popie. (jak rozmawiasz w sieci)

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-07-19 13:39:44
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 18, 8:49 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > Jak przeprowadzisz symulacje, to sie okaże ze nieda sie "nabić" takich
    > 9ciominutek. jeśli musisz zawsze wygadać 2+9 minut - trafiłeś idealnie

    A mam jeszcze pytanie, czy z tych 2 minutek może to być rozmowa do
    Orange i to w ramach którejś usługi obniżającej koszty? ;)
    Bo w regulaminie jest tylko warunek, że to musi być "z konta
    głównego" (znaczy , że NIE z pakietów), ale co do tzw. "usług" to
    chyba OK, co nie?

> [...]
    > Proste jak terris, a w praktyce nie da sie wygrać. Niema czasu sie
    > zastanawiać czy 1:40 czy 2:11- myśli sie  o meritum rozmowy a nie o

    Ale jak masz jakiś smartfon z aplikacyjką z sygnalizacją czasu
    rozmowy?

    > już lepiej kupić pakiet 1000 minut popie. (jak rozmawiasz w sieci)

    Ale właśnie dlatego mnie tamta oferta interesuje, że w niej chodzi o
    "do wszystkich"

  • 4. Data: 2010-07-19 17:00:38
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Xian Mi Mao pisze:

    > A mam jeszcze pytanie, czy z tych 2 minutek może to być rozmowa do
    > Orange i to w ramach którejś usługi obniżającej koszty? ;)
    nie. stąd wszystkie promocje osłabiają czujność. musisz "zapłacić"
    2x29groszy zeby dostać bonus

    > Ale jak masz jakiś smartfon z aplikacyjką z sygnalizacją czasu
    > rozmowy?
    tak, ale.... za doładowanie dostaniesz jakiś tam bonus, wiec do orange
    sie nie liczy.... Pozatym liczy sie tylko rozmowa wychodząca, wiec
    musiałby jeszcze pomijać sygnalizacje w tym przypadku...

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-07-20 13:33:02
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 19, 7:00 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > tak, ale.... za doładowanie dostaniesz jakiś tam bonus, wiec do orange
    > sie nie liczy.... Pozatym liczy sie tylko rozmowa wychodząca, wiec
    > musiałby jeszcze pomijać sygnalizacje w tym przypadku...

    Sorki ale czy na pewno dobrze się zrozumieliśmy? Chodzi mi o to, że są
    takie aplikacyjki jak np. na Symbiana Vibra-Connect:
    http://www.symbian-freeware.com/download-vibra-conne
    ct.html
    co fajnie sygnalizują każdą mijającą minutę rozmowy, osobno możesz
    ustawić na wychodzące oraz wchodzące, a także możesz ustawić, że np. w
    53 sekundzie wysyła ten wibrujący sygnał ostrzegawczy (tak żebyś
    wiedział PRZED upływem minuty)...

    Więc może to jakoś by się sprawdziło, gdyż jeśliby policzyć to w
    najbardziej optymistycznym przypadku będziesz miał 11 minut rozmowy do
    INNEJ sieci w cenie 58gr (więc wychodzi 5,27 gr/minutę) - to całkiem
    fajny wynik ;)

    O ile nie ma już innych kruczków?