    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange Free na kartę
    Date: Sun, 18 Jul 2010 17:14:31 +0200

    Xian Mi Mao pisze:

    > Znaczy masz na myśli, że przynajmniej EDGE musi być?
    >
    > Bo dla mnie to oczywistość - pytam raczej czy nie ma tam jakichś
    > systemowych utrudnień dla streaming lub VoIP?

    Korzystam z tego w Warszawie, radio online działa, przez videoskype'a
    też się da porozmawiać, przy czym jakość rozmów jest różna, w zależności
    od pogody, godzin szczytu itp. Technicznie przeszkód nie ma, ale zawsze
    komórka to komórka, kabel to kabel. Jeśli chcesz mieć internet dla
    wykonywania rozmów telefonicznych, to mobilny net nie wydaje się być
    dobrym rozwiązaniem.

    --
    Liwiusz