eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange - Długie oczekiwanie na połączenieRe: Orange - Długie oczekiwanie na połączenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange - Długie oczekiwanie na połączenie
    Date: Sun, 12 Aug 2012 20:30:09 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <k08snh$4le$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5018f245$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvbuc5$ufs$1@news.task.gda.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1344796209 4782 91.145.138.83 (12 Aug 2012 18:30:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Aug 2012 18:30:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <jvbuc5$ufs$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1034290
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-01 21:00, Krzysztof Magosa pisze:
    > W dniu 01.08.2012 11:09, Chris94 pisze:
    >> Witam!
    >>
    >> Mam NOG i zaobserwowałem, że od jakiegoś czasu znacznie wydłużył się
    >> czas oczekiwania na połączenie.
    >> Dawniej od momentu naciśnięcia zielonej słuchawki do usłyszenia
    >> pierwszego sygnału dzwonienia upływało kilka sekund, a teraz ok. 20-tu.
    >> Żona ten sam efekt zaważyła u siebie.
    >> Czy ktoś wie, czym to jest spowodowane?
    >
    > Mi też się tak dzieje, ale nie znam przyczyny, wkurza niemiłosiernie.

    Hmm, a nie jest tak, że telefon wybierającego przekazuje numer BTS-owi i
    to BTS wykręca numer do docelowego abonenta? W przypadku
    awarii/przeciążenia BTS-a wysyła do dzwoniącego trzy krótkie sygnały i
    rozłącza a gdy abonent docelowy jest nieosiągalny to przekazuje
    komunikat sieci "abonent nieosiągalny/poza zasięgiem/ma wyłączony
    telefon"? Może stąd to opóźnienie...

    K.


    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: