  • 1. Data: 2012-05-27 05:59:49
    Temat: Oragne - Internet - jak się to kompresowanie nazywa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Orange internet na karte coś tam kompresuje na serwerach
    swoich i posyła do klienta zreformatowany internet...
    Jak się to "ficzer" u nich fachowo nazywa?

  • 2. Data: 2012-05-27 20:04:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2012 05:59, Pszemol pisze:
    > Orange internet na karte coś tam kompresuje na serwerach
    > swoich i posyła do klienta zreformatowany internet...
    > Jak się to "ficzer" u nich fachowo nazywa?

    Oszczędność kosztów ;->

  • 3. Data: 2012-05-27 21:10:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Oszczędność kosztów ;->

    Oszczędzać to można prąd, wodę, czas... Koszty się tnie albo minimalizuje
    ;-)

  • 4. Data: 2012-05-27 21:15:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 27 May 2012 20:10:17 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Oszczędzać to można prąd, wodę, czas... Koszty się tnie albo minimalizuje
    > ;-)

    po pierwsze to się kreatywnie księguje :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 5. Data: 2012-05-29 23:54:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2012 21:10, Maciej Bebenek pisze:

    > Oszczędzać to można prąd, wodę, czas... Koszty się tnie
    > albo minimalizuje
    > ;-)

    Normalnie tak, ale ja usiłowałem pisać w języku marketoidów ;)