-
X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr85017ywo.0.1550240766079; Fri, 15 Feb
2019 06:26:06 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr85017ywo.0.1550240766079; Fri, 15 Feb
2019 06:26:06 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!m
21no5590207qta.0!news-out.google.com!f18ni961qto.0!nntp.google.com!m21no5590202
qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 15 Feb 2019 06:26:05 -0800 (PST)
In-Reply-To: <a...@4...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
<4...@4...com>
<c...@g...com>
<a...@4...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 15 Feb 2019 14:26:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650104
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 14 lutego 2019 16:56:42 UTC-6 użytkownik r...@k...pl napisał:
> Thu, 14 Feb 2019 11:55:46 -0800 (PST), w
> <c...@g...c
om>, s...@g...com
> napisał(-a):
>
> > W dniu czwartek, 14 lutego 2019 02:00:29 UTC-6 użytkownik r...@k...pl
napisał:
> > > Wed, 13 Feb 2019 23:45:40 +0100, w <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>,
> > > "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał(-a):
> > >
> > > > Sam się dziwię. Mam wykres z hamowni, ale nic więcej.
> > >
> > > Jakie masz na hamowni opory powietrza przy 160km/h? :D
> >
> > To akurat nieistotne.
>
> Ależ jest to kluczowe.
>
> > Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na kolach wykonuje.
Ped powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze - przy chlodzeniu silnika.
>
> Brawo. Właśnie rozwiązałeś problem, z którym żaden inżynier do tej pory sobie
> nie poradził -- jak zniwelować (najlepiej do 0) opór powietrza.
>
> Rozumiem, że jazda z górki czy pod górkę to też ma nie za duże znaczenie?
Widac w szkole na lekcji logiki spales. Bo na fizyce to tak jednym okiem patrzyles.
Nie chce mi sie robic wykladu.
Podumaj dlaczego to nie istotne czy opor silnikowi na kolach powoduje gorka, opor
powietrza czy rolka.
Hint: Zadajemy w kazdym przypadku ten sam opor i zmuszamy silnik do takiego samego
wysilku.
Ufam ze dojdziesz do poprawnego wniosku i zrozumiesz co napisalem.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.19 15:27 J.F.
- 15.02.19 15:30 s...@g...com
- 15.02.19 15:40 s...@g...com
- 15.02.19 16:45 J.F.
- 15.02.19 18:28 Janusz
- 15.02.19 18:31 Janusz
- 15.02.19 18:35 Mateusz Viste
- 15.02.19 18:48 J.F.
- 15.02.19 18:53 J.F.
- 15.02.19 19:01 tck
- 15.02.19 19:33 Mateusz Bogusz
- 15.02.19 20:18 Irek.N.
- 15.02.19 20:19 Irek.N.
- 15.02.19 20:21 Irek.N.
- 15.02.19 20:24 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi