eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr85017ywo.0.1550240766079; Fri, 15 Feb
    2019 06:26:06 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr85017ywo.0.1550240766079; Fri, 15 Feb
    2019 06:26:06 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!m
    21no5590207qta.0!news-out.google.com!f18ni961qto.0!nntp.google.com!m21no5590202
    qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 15 Feb 2019 06:26:05 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <a...@4...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@4...com>
    <c...@g...com>
    <a...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 15 Feb 2019 14:26:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650104
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 14 lutego 2019 16:56:42 UTC-6 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Thu, 14 Feb 2019 11:55:46 -0800 (PST), w
    > <c...@g...c
    om>, s...@g...com
    > napisał(-a):
    >
    > > W dniu czwartek, 14 lutego 2019 02:00:29 UTC-6 użytkownik r...@k...pl
    napisał:
    > > > Wed, 13 Feb 2019 23:45:40 +0100, w <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>,
    > > > "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał(-a):
    > > >
    > > > > Sam się dziwię. Mam wykres z hamowni, ale nic więcej.
    > > >
    > > > Jakie masz na hamowni opory powietrza przy 160km/h? :D
    > >
    > > To akurat nieistotne.
    >
    > Ależ jest to kluczowe.
    >
    > > Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na kolach wykonuje.
    Ped powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze - przy chlodzeniu silnika.
    >
    > Brawo. Właśnie rozwiązałeś problem, z którym żaden inżynier do tej pory sobie
    > nie poradził -- jak zniwelować (najlepiej do 0) opór powietrza.
    >
    > Rozumiem, że jazda z górki czy pod górkę to też ma nie za duże znaczenie?

    Widac w szkole na lekcji logiki spales. Bo na fizyce to tak jednym okiem patrzyles.

    Nie chce mi sie robic wykladu.
    Podumaj dlaczego to nie istotne czy opor silnikowi na kolach powoduje gorka, opor
    powietrza czy rolka.
    Hint: Zadajemy w kazdym przypadku ten sam opor i zmuszamy silnik do takiego samego
    wysilku.

    Ufam ze dojdziesz do poprawnego wniosku i zrozumiesz co napisalem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: