eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!cleanfeed1-b.p
    roxad.net!nnrp4-1.free.fr!not-for-mail
    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
    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
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 13 Feb 2019 21:03:38 GMT
    Lines: 19
    Message-ID: <5c648629$0$15175$426a74cc@news.free.fr>
    Organization: Guest of ProXad - France
    NNTP-Posting-Date: 13 Feb 2019 22:03:38 CET
    NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
    X-Trace: 1550091818 news-3.free.fr 15175 82.64.0.151:33882
    X-Complaints-To: a...@p...net
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650004
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 13 Feb 2019 21:35:30 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W dniu .02.2019 o 21:26 Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> pisze:
    >
    >> Piszecie że jak najwolniej żeby było najekonomiczniej.
    >> Wytłumaczcie mi proszę jak to jest możliwe, że mój samochód przy 160
    >> pali mniej niż przy 110-120.
    >
    > fizycznie niemożliwe.

    Pewnie, że możliwe. Wystarczy jeździć na księżycu, albo innym ośrodku o
    nikłej atmosferze i słabej grawitacji.

    A tak na poważniej - to chyba i w ziemskich warunkach teoretycznie
    możliwe, jeśli silnik na tyle potężny że zaczyna pracować wydajnie
    dopiero pod obciążeniem jazdy 160km/h... A jak wolniej to skuteczność
    spada szybciej od strat aerodynamicznych. Ale czy w "normalnym"
    samochodzie dla Kowalskiego to możliwe?

    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: