-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!cleanfeed1-b.p
roxad.net!nnrp4-1.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
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
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 13 Feb 2019 21:03:38 GMT
Lines: 19
Message-ID: <5c648629$0$15175$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 13 Feb 2019 22:03:38 CET
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1550091818 news-3.free.fr 15175 82.64.0.151:33882
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650004
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 13 Feb 2019 21:35:30 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .02.2019 o 21:26 Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> pisze:
>
>> Piszecie że jak najwolniej żeby było najekonomiczniej.
>> Wytłumaczcie mi proszę jak to jest możliwe, że mój samochód przy 160
>> pali mniej niż przy 110-120.
>
> fizycznie niemożliwe.
Pewnie, że możliwe. Wystarczy jeździć na księżycu, albo innym ośrodku o
nikłej atmosferze i słabej grawitacji.
A tak na poważniej - to chyba i w ziemskich warunkach teoretycznie
możliwe, jeśli silnik na tyle potężny że zaczyna pracować wydajnie
dopiero pod obciążeniem jazdy 160km/h... A jak wolniej to skuteczność
spada szybciej od strat aerodynamicznych. Ale czy w "normalnym"
samochodzie dla Kowalskiego to możliwe?
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.19 22:54 r...@k...pl
- 13.02.19 22:56 r...@k...pl
- 13.02.19 23:09 J.F.
- 13.02.19 23:31 s...@g...com
- 13.02.19 23:45 Irek.N.
- 13.02.19 23:52 Irek.N.
- 14.02.19 01:11 Zenek Kapelinder
- 14.02.19 07:00 Budzik
- 14.02.19 08:05 Miroo
- 14.02.19 08:59 Marek
- 13.02.19 23:49 r...@k...pl
- 14.02.19 09:05 Marek
- 14.02.19 10:30 SW3
- 14.02.19 12:59 Budzik
- 14.02.19 13:23 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=