-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!cleanfeed1-b.p
roxad.net!nnrp4-1.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
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
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 13 Feb 2019 21:03:38 GMT
Lines: 19
Message-ID: <5c648629$0$15175$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 13 Feb 2019 22:03:38 CET
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1550091818 news-3.free.fr 15175 82.64.0.151:33882
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650004
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 13 Feb 2019 21:35:30 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .02.2019 o 21:26 Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> pisze:
>
>> Piszecie że jak najwolniej żeby było najekonomiczniej.
>> Wytłumaczcie mi proszę jak to jest możliwe, że mój samochód przy 160
>> pali mniej niż przy 110-120.
>
> fizycznie niemożliwe.
Pewnie, że możliwe. Wystarczy jeździć na księżycu, albo innym ośrodku o
nikłej atmosferze i słabej grawitacji.
A tak na poważniej - to chyba i w ziemskich warunkach teoretycznie
możliwe, jeśli silnik na tyle potężny że zaczyna pracować wydajnie
dopiero pod obciążeniem jazdy 160km/h... A jak wolniej to skuteczność
spada szybciej od strat aerodynamicznych. Ale czy w "normalnym"
samochodzie dla Kowalskiego to możliwe?
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.19 22:54 r...@k...pl
- 13.02.19 22:56 r...@k...pl
- 13.02.19 23:09 J.F.
- 13.02.19 23:31 s...@g...com
- 13.02.19 23:45 Irek.N.
- 13.02.19 23:52 Irek.N.
- 14.02.19 01:11 Zenek Kapelinder
- 14.02.19 07:00 Budzik
- 14.02.19 08:05 Miroo
- 14.02.19 08:59 Marek
- 13.02.19 23:49 r...@k...pl
- 14.02.19 09:05 Marek
- 14.02.19 10:30 SW3
- 14.02.19 12:59 Budzik
- 14.02.19 13:23 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Yanosik
- sprezony amoniak
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
Najnowsze wątki
- 2025-03-27 PKW JUŻ odrzuciła 9/53 kandydatów na prezydenta ale może JESZCZE nie mamy Drugiej Rumuni z TEGO powodu :-)
- 2025-03-27 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-27 Warszawa => Asystent Sprzedaży <=
- 2025-03-27 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-03-27 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-27 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-03-27 Czy prawo mówi o prawie do udziału w przesłuchaniu pełnomocnika czy pełnomocników?
- 2025-03-27 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-27 Gerald B. zeznawał z DWOMA pełnomocnikami z najwyższej półki
- 2025-03-27 Yanosik
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-26 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-03-26 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-26 Czujnik dławienia termicznego procesora - który?