-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Wed, 13 Feb 2019 20:50:34 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <q41se9$ulv$4@node1.news.atman.pl>
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41i6p$dne$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1550087433 31423 83.142.196.21 (13 Feb 2019 19:50:33
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Feb 2019 19:50:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649994
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.02.2019 o 18:59, Budzik pisze:
>> I jeszcze pytanie czy ze stałą prędkością (stałym obciążeniem
>> silnika), czy przyspieszając (dążąc do optymalnego obciążenia
>> silnika) i zwalniając (hamowanie silnikiem na najwyższym biegu)?
>
> :)
> A wiecej paliwa zuzywasz w miescie czy na trasie?
> Gdyby przyspieszanie i zwalnianie było bardziej optymalne niz jazda ze
> stałą predkoscią to mam wrażenie ze mielibysmy perpetuum mobile...
To nie takie proste - w mieście używasz hamulców. Gdyby hamować tylko
silnikiem... wcale nie jest to takie oczywiste (w jednostkach
odległości, gdy czas przejazdu jest nieistotny).
Gdyby rozpędzać się, wrzucać luz i wyłączać silnik to kto wie;)
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.19 21:26 Irek.N.
- 13.02.19 21:33 J.F.
- 13.02.19 21:35 Tomasz Gorbaczuk
- 13.02.19 21:55 RoMan Mandziejewicz
- 13.02.19 21:59 Irek.N.
- 13.02.19 22:03 Axel
- 13.02.19 22:03 Mateusz Viste
- 13.02.19 22:54 r...@k...pl
- 13.02.19 22:56 r...@k...pl
- 13.02.19 23:09 J.F.
- 13.02.19 23:31 s...@g...com
- 13.02.19 23:45 Irek.N.
- 13.02.19 23:52 Irek.N.
- 14.02.19 01:11 Zenek Kapelinder
- 14.02.19 07:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo