    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Optymalizacja grafik dla www
    Date: Sun, 5 Apr 2009 02:39:56 +0200

    >Mój drogi, optymalizacja jest ostatnim etapem przygotowywania szaty
    >graficznej. Tym, w którym grafika jest już zrobiona, pocięta, wstawiona
    >na stronę i zatwierdzona przez klienta.

    No to zazdroszczę klienteli gdyż jeszcze mi się nie zdarzyło abym nie musiał
    poprawek nanosić. :)

    No ale to było na marginesie. W każdym razie osobiscie nie widzę powodu aby
    grafika jeszcze nie zatwierdzona przez klienta nie była zoptymalizowana już
    na tym etapie. Konkretnie nie widzę powodu aby unikać optymalizacji przy
    każdym eksporcie slice'ów szczególnie, ze ten proces trwa niezauważalny
    okiem ludzkim moment. Co zyskam gdy pieczołowicie poustawiam w
    profesjonalnym programie to grafiki WWW jak najniższe parametry
    optymalizacji tylko po to aby przesłać tą grafikę gdzieś tam w celu jej
    optymalizacji a potem skorygowaną umieszczę w miejscu docelowym? Jaki jest
    sens takich zabiegów?