  • Data: 2010-07-14 09:04:58
    Temat: Re: Optymalizacja Orange Free na karte
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepiej, to doładować za 100zł, otrzymać za to 6gb, a 100zł przelać
    > na inny numer w orange i wykorzystać. (...) Jak ja doładowałem, to 110zł
    > dodało się do głównego.

    jeśli dolewa się aż 110 zł do głównego, to dlaczego przelać tylko 100zł?

    > Najlepiej, to doładować za 100zł, otrzymać za to 6gb,
    > a 100zł przelać na inny numer w orange i wykorzystać.

    właśnie pracuję nad ulepszeniem tego co kolega opisał
    i chciałbym ze 100zł doładowania przelać aż 115zł :)

    bo skoro kolega sam przyznaje że za 100zł na głowne trafia 110zł
    to gdyby jeszcze dolać ze skarbonki 5zł byłoby 115zł do przelania
    i na tym polega idea mojego kombinowania...