  • Data: 2019-02-26 18:50:42
    Temat: Re: Optotriak - ciąg dalszy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-26 o 17:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup
    t...

    > Ale prad moze nie plynac, mimo ze tranzystor otwarty, bo napiecie (CE,
    > DS) za male,
    > albo moze plynac, mimo ze tranzystor zamkniety, bo napiecie za duze :-)
    >
    > Choc w tym drugim przypadku ... czy on aby na pewno zamkniety/wylaczony
    > ? :-)

    Ale jesteś uparty.

    Ja piszę o tym jakich słów bym używał zamiast otwarty/zamknięty coś
    komuś tłumacząc. Czyli w precyzyjnie przeze mnie zdefiniowanej sytuacji
    danego tranzystora.

    Nie napisałem, że w każdym przypadku słowo otwarty zastąpię np.
    określeniem, że prąd płynie.
    Czyli jakby nie płynął to nawet dla tranzystora otwartego powiem, że nie
    płynie bo....
    P.G.