  • Data: 2019-03-02 02:21:20
    Temat: Re: Optotriak - ciąg dalszy
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.02.2019 o 21:07, Queequeg pisze:

    > Nie znam tego konkretnego transoptora ale po przejrzeniu datasheetu
    > wydaje się, że powinien być OK. Trzymam kciuki.

    Dziękuję, transoptory przyszły i wszystko działa. Musiałem tylko
    wydłużyć impuls wyzwalający bo 5ms dla lampy było OK, ale dla aparatu za
    krótko.

    Przy okazji zapytam o jeszcze jedną rzecz - guziki, przyciski, buttony
    jak go zwał tak go zwał... takie coś co się przydusza i coś innego
    zaczyna albo przestaje działać.

    Otóż kupiłem kiedyś takie jak w tej aukcji:

    https://www.ebay.co.uk/itm/25Pcs-Tactile-Push-Button
    -Switch-Momentary-Tact-Cap-12X12X7-3Mm-Kit-Arduino-R
    U/254126761479?epid=17025316791&hash=item3b2b22a607:
    g:cSMAAOSwaaNcJJ4v

    Niestety są do niczego, czasem trzeba przycisnąć kilkanaście razy żeby
    wywołać spodziewany efekt, czasem pomaga przyciskanie pod kątem, krótko
    mówiąc g**** jakich niemało po chińskiej stronie internetu. Jedyna
    zaleta to te duże czapeczki w różnych kolorach...
    I pytanie - polecicie jakieś dobre, w podobnych wymiarach?
    Z góry dziękuję.

    Uprzedzając ewentualne pytania - ten button nie ma żadnego debouncowania
    (ale piękne słówko) - nie jest potrzebne.

    --
    Michał