eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOprawa porcelanowa kanałowa OPKZ-60 POLAM Mysłakowice i zatrzaski do kloszaRe: Oprawa porcelanowa kanałowa OPKZ-60 POLAM Mysłakowice i zatrzaski do klosza
    Subject: Re: Oprawa porcelanowa kanałowa OPKZ-60 POLAM Mysłakowice i zatrzaski do
    klosza
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 6 Oct 2021 02:58:37 +0200

    W dniu 06.10.2021 o 02:25, Krystek pisze:
> [...]
    ampa-hermetyczna-opkz-60-e-27-polam-myslakowice/>

    alowa-ip54-e27-gtv-czarn-7838954706

    > W sumie to też o tym myślałem, ale na razie nie mam drutu. Tylko trzeba
    > by było skręcać obcęgami - na środku (jeśli bym zrobił uszka po obu
    > bokach), lub na jednym boku gdybym zaczepił pod którymś z nich skręcony
    > drut.
    >
    > Widziałem te nowe odmiany lamp kanałowych, ale na tak tanie jak ta z
    > linku to nie trafiłem. Dzięki.

    Dlaczego uparłeś się na drut stalowy? Miedziane 4 kwadrat da się ładnie
    wyprofilować i polutować i NIGDY nie rdzewieje :)

> [...]
    > oddam, ale chcę pouzupełniać braki w nich. Sobie też zostawię i powieszę
    > tam, gdzie miałyby świecić.

    > Mocnej tradycyjnej żarówki wstawiać raczej tam nie zamierzam ze względu
    > na zużycie prądu i nagrzewanie się takiego klosza (w jednej z opraw w
    > środku była papierowa naklejka znamionowa, która od żarówki się zapaliła
    > - jakiś geniusz ją tam wkleił na produkcji), więc i trytytka pewnie się
    > nada. Mam nawet w domu takie trytytki wielokrotnego użytku, tylko nie
    > wiem, czy aż tak długie, żeby objąć obudowę oprawy wraz z kloszem.

    To kup długie...ja bym jednak z miedzi porobił...albo z mosiądzu
    (imituje ZŁOTO) :D

    > W ostateczności kupię regulowane opaski zaciskowe z metalu -
    > <https://www.wentylator.co/pl/p/Opaski-zaciskowe-met
    alowe-cybant-CM/396>, o
    > ile znajdę odpowiedni rozmiar.

    Utnij sobie 1m drutu/miedzi 4kwadrat i pokombinuj kombinerkami. Jak
    ładnie polutujesz to będzie wypas :) Jak Ci kolor nie pasi, to jebnij
    srebrzanką w sprayu :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>