    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony zdrożały
    Date: Wed, 19 Apr 2023 01:56:42 +0200

    W dniu 18.04.2023 o 18:45, io pisze:
    > ... o 4 złote w stosunku do 2019 :-)

    > okazało się, że byłaby właśnie 1 para o 4 złote droższa niż w 2019 :-)
    > Nie to, że naciągam Was na zakupy, ale podejrzewałem, że ceny opon nie
    > podążają za inflacją i mnie trochę rozśmieszyło jak bardzo ...

    Dyski SSD też potaniały nawet. Ostatnio kupiłem 500G za 170zł :] a w
    2022 kosztowały nawet 290zł.

    Nie namawiam do zmiany dysku. Nie rozumiem jednak, dlaczego nie
    wybierasz produktów polskich firm :D które podrożały :D

    Ponieważ wiem, że nie rozumiesz, że energia elektryczna w Polsce jest
    produkowana z węgla w 80% przy stratach 60% co obarcza prątki w źródle
    straszliwą stratą, do której dochodzą straty terawatów z przesyłu i 5%
    strat na silniku, co daje bilans straszliwy + opłaty za CO2 z elektrowni
    i karmisz swój wózek inwalidzki do którego muszę dopłacać, to wiem, że
    nieogarniasz spadku cen dolara a co za tym idzie, cen ogólnoświatowych w
    zakresie ogumienia :] dostępnych w Polsce.

    Już ci kiedyś pisałem, że nieogarniasz moich odpowiedzi :]
    ...może za 20 lat ale będą przestarzałe technologicznie i spóźnione dla
    ciebie :) Nocusz :) Taki masz mózg co mieści tyle, ile jesteś go w
    stanie naładować, czyli niewiele. O przetwarzaniu danych litościwie nie
    wspomnę :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>