  • Data: 2011-04-12 14:21:52
    Temat: Re: Opony z dostawczaka
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2ffcc7a9-3754-4cc6-a576-7ab201ff2a50@y31g2000vb
    p.googlegroups.com...
    On 12 Kwi, 11:28, "Agent" <w...@o...ue> wrote:

    > Ja nie wiem czemu teraz każde odstępstwo od opony idealnej do danego auta
    > czyli
    > 1) zimowa tylko zimą. letnia tylko latem
    > 2) bieżnik min 3 mm
    > 3) wszystko sie musi zgadzać idelanie (nośność, indeks prędkości, rozmiar)
    > jest uważane jako debilizm. Pewnie że lepiej jest aby powyższe było
    > spełnione ale i tak najwięcej zalezy od tego jakim kto jest kierowcą i co
    > ma pod czaszką.

    Ja sie natomiast domyslam. Wez pod uwage taka sytuacje:

    Likwidator ubezpieczyciela, ktory obslugujac Twoja stluczke, widzac
    ogumienie niezgodne z homologacja pojazdu odmawia Ci wyplaty
    odszkodowania.

    Lubisz biegac po sadach? :)

    Masz rację ale musi mieć podstawy. Bo czy istniej w Polsce przepis nakazu
    jazy zimą na zimowych - nie ma. A czy jest przepis aby jeździć na oponach o
    np. indeksie prędkości takim jak w instrukcji auta - nie wiem :). W każdym
    razie na przeglądzie powinno to byc zauwazone a nikt mi tego nigdy nie
    sprawdzał. Żeby nie było - akurat mam odopowiednie parametry opon ale
    diagnosta przeciez nie ma wszystkiego w pamięci.