-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Opony na zimę
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f8ab44e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@4...com>
<5f8aec19$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<rmfkrh$c8i$3$Janusz@news.chmurka.net>
<1...@g...com>
<1...@g...com>
<c...@g...com>
<7...@g...com>
<rn21pu$btk$1$Janusz@news.chmurka.net>
<3...@g...com>
<5f9523b0$0$11933$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5f9544ec$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 25 Oct 2020 11:04:41 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <3...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <5f954db8$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1603620280 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 80.53.118.49:53940
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3086
X-Received-Body-CRC: 584266864
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686719
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-10-25 o 10:43, d...@g...com pisze:
>>
>> Ja rzadko miałem do czynienia z najtańszymi oponami
>> (jeżdżę raczej na klasie średniej (Klebery, Falkeny itp)
>> i też czasami się zdarza, że doświadczam ich niedoskonałości,
>> ale wtedy po prostu stosownie do warunków zmniejszam prędkość,
>> czy też wiem, że nie należy szarżować np zimowymi jak jest +15 i woda.
>>
>> Ale 80% użytkowników jeździ i nie wie, że ma słabą przyczepność,
>> bo po prosu tego nie dostrzega.
>> I jeszcze potrafi napisać opinię, że wszystko jest OK.
>
> Przydałaby się możliwość przetestowania przyczepności w praktyce, gdzieś poza
drogami publicznymi. Jak widzę to są takie tory w Polsce, gdzie można to przetestować
(na mokrej nawierzchni). Można wtedy się przekonać, gdzie jest granica
bezpieczeństwa.
>
No ale na te wskaźniki są jakieś normy i załóżmy, że są spełnione.
Natomiast zupełnie czym innym jest indywidualne postrzeganie
przyczepności w czasie jazdy. Statystycznie ludzie są zadowoleni z
taniej opony, bo sposób w jaki z niej korzystają
nie daje negatywnych odczuć.
Ja mam przejechane sporo km ale jestem słaby technicznie i jeżdżę raczej
zachowawczo.
Jeśli jakieś negatywne cechy opon widzę, to tylko w jakichś szczególnych
warunkach,
ale wtedy liche opony też by nie dały rady.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.20 11:10 d...@g...com
- 25.10.20 13:05 collie
- 25.10.20 13:59 Budzik
- 25.10.20 13:59 Budzik
- 25.10.20 13:59 Budzik
- 25.10.20 14:11 zhbick
- 25.10.20 16:52 Cavallino
- 25.10.20 16:53 Cavallino
- 25.10.20 16:55 Cavallino
- 25.10.20 18:39 spider
- 25.10.20 18:59 Budzik
- 26.10.20 04:39 J.F.
- 26.10.20 04:43 J.F.
- 26.10.20 07:45 Cavallino
- 26.10.20 07:57 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=