  • Data: 2020-10-23 22:01:50
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > byle nie chinszczyzna...
    > https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/784944
    4,opony-caloroczne->wielosezonowe-chinskie-opony-tes
    t-hamowanie-opony-zimowe-letnie.html

    Szkoda, że wcześniej tego nie przeczytałem, bo właśnie wczoraj wymieniłem opony na
    całoroczne Imperial All Season Driver i dziś na mokrej jezdni dwa razy niemiło się
    przekonałem co do ich jakości (lekki poślizg przy prędkości ok. 40 km/h oraz bardzo
    słaba przyczepność przy hamowaniu, co mi się nie zdarzyło przy wcześniejszych oponach
    - Dunlop (letnie) i Sava (zimowe)). Co dziwne, to na Oponeo te opony mają przewagę
    bardzo dobrych komentarzy. Być może w moim przypadku jednym z problemów było to, że
    moje wozidło jest małe i opony to 13 cali. Może większe rozmiary zachowują się
    lepiej. Na razie zdecydowałem, że zwracam te opony i generalnie wycofuję się z
    pomysłu opon całorocznych. Wymienię je na razie na jakieś zimowe, ale już z wyższej
    półki cenowej.