  • Data: 2015-06-10 12:59:41
    Temat: Re: Opony letnie / całoroczne?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ml94h2$n5l$...@n...news.atman.pl...
    On 2015-06-10 08:18, Axel wrote:

    >Przy deszczu 90% kierowców zamienia się w praktykujących
    >kapeluszników,

    A pamietasz piatek 13-go - co to bylo Mc Laren ?
    Moze uzasadnione ...

    >a my piszemy o zasypanych kopnym śniegiem drogach. Jak większośc
    >będzie jechała 40 to będzie sukces.

    No, ale zeby pojechac te 40, to tez trzeba miec opony.
    Inaczej to bedzie "ale urwal"

    >W przypadku "sporych" opadów śniegu, to większość stoi w korku i
    >pierdoli coś o tym, że "zima zaskoczyła drogowców":P

    No coz, z punktu widzenia kierowcy to chyba jednak zaskoczyla.
    Drogowcy niech edukuja "chcecie placic male podatki, to odsniezac
    bedziemy jak przestanie padac"

    J.