    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony - kiedy zmieniać?
    Date: Sat, 17 Mar 2012 00:39:18 +0000 (UTC)

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > Nie do końca. Czasami zjeżdża się z utwardzonej drogi by dojechać do jeziorka,
    > lasu miedzy polami
    > itp. Trafimy nawet na lekko śliskie błotko po wiosennym deszczyku i bez bieżnik
    > a stoimy :)
    Jak jeżdżę tylko po mieście, nie zjeżdżam z utwardzonych dróg to też muszę
    wymieniać jak mi zostało 5 milimetrów bieżnika? I muszę pierdolić się z
    wymianą na zimowe? Raptem w Łodzi były tej zimy ze cztery dni żeby się
    przydały. Spokojnie je opękałem na oponach na których prawie nie ma bieżnika.
    Na okoliczność śniegu na podwórku nabyłem łopatę do węgla. Dwa razy jej
    użyłem. Taki jeden co niedawno kupił nowy samochód i ma na jego punkcie
    pierdolca, co skutkowało zbędną dla niego wymianą opon na zimowe, też jej użył
    bo nie mógł wyjechać. On jeździ tylko po mieście i chyba mniej niż ja. To po
    co mu były te zimówki. Chyba tylko po to żeby jego żona w starym palcie chodziła.