  • 11. Data: 2010-11-26 21:30:39
    Temat: Re: Opony całoroczne
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 26 Nov 2010 20:20:18 GMT, to napisał(a):

    > Obecnie skłaniam się ku GY Vector 4 Seasons. Takie drogie znowu nie są,
    > bez przesady. Dobre letnie czy zimowe nie kosztują jakoś specjalnie mniej
    > w tym rozmiarze. Vector 5 są w podobnej cenie. Czym one się różnią? Są
    > lepsze/gorsze/nowsze/starsze?

    GY Vector 5 kupowałem pięć lat temu i były to jedyne całoroczne GY, więc 4
    Seasons chyba będą nowsze. Dla pewności poczytaj marketingowy bełkot na
    stronie GY.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2010-11-27 04:11:16
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Pomyślałem, że może warto w autku używanym tylko w mieście o niewielkiej
    > mocy (100 KM) przetestować opony całoroczne.
    >
    > Trafiliście może na jakieś wiarygodne testy takich opon? Chodzi mi
    > wyłącznie o gumy markowe, rozmiar 195/65/R15.
    >
    > --
    > ignorance is bliss

    Zasadniczo wybor jest spory, ale krol w tej kategorii jest jeden, czyli
    GY Vector ;)

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2010-11-27 20:56:35
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > begin neoniusz

    > To auto robi kilka tys. km rocznie, jeździ głównie po mieście, a zimą w
    > zasadzie wyłącznie po mieście. Dwa komplety opon do spokojnej jazdy po
    > Warszawie to naprawdę przerost formy nad treścią.

    aa. po Warszawie to tak.
    Ale u mnie w górkach, gdzie piaskarka to takie zjawisko jak kometa na niebie
    to wolę jednak zimówkę z klockiem jak traktor.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2010-11-27 23:24:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 19:04:30 +0100, Piotrek napisał(a):
    > http://www.auto-swiat.pl/1-na-kazda-okazje-test-opon
    -calorocznych-w-rozmiarze-19565-r-15

    Mogę tylko potwierdzić, że Goodyear 4seasons naprawdę nieźle się sprawują.
    W tym też na dosyć stromej osiedlowej uliczce, którą odśnieżają wyłącznie
    mieszkańcy gdy już śnieg zaczyna zahaczać o zderzak ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 15. Data: 2010-11-28 00:12:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]

    > bez przesady. Dobre letnie czy zimowe nie kosztują jakoś specjalnie mniej
    > w tym rozmiarze. Vector 5 są w podobnej cenie. Czym one się różnią? Są

    Nijak się nie dowiesz, na stronie goodyeara bełkot i... znikąd pomocy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 16. Data: 2010-11-28 00:27:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jacek Osiecki

    > Mogę tylko potwierdzić, że Goodyear 4seasons naprawdę nieźle się
    > sprawują. W tym też na dosyć stromej osiedlowej uliczce, którą
    > odśnieżają wyłącznie mieszkańcy gdy już śnieg zaczyna zahaczać o zderzak

    No to chyba na tym stanie. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-11-28 12:22:29
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

> [...]
    > sprawują. W tym też na dosyć stromej osiedlowej uliczce, którą
    > odśnieżają wyłącznie mieszkańcy gdy już śnieg zaczyna zahaczać o

    Sprawdziłes po 2-3 latach i 20 tys km?
    Nowe wszystkie sa znośne.
    Też zauwazyłem ze do testów brane sa nowe opony. Kupiłem Michelin Energy i
    rok było ok. Po 10 tys były dla mnie fatalne gorsze od Semperitów po 40 tys.

  • 18. Data: 2010-11-29 10:17:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
> [...]
    > nie są,
    > bez przesady. Dobre letnie czy zimowe nie kosztują jakoś

    W moim rozmiarze GY Vector kosztowaly ~100zl drozej od opon .. z
    dolnej polki cenowej, aczkolwiek smiem twierdzic ze "sredniej
    klasy".

    Niby niewiele i dobra opona z pewnoscia jest tego warta, ale .. za
    400zl to moge sobie kupic ze trzy wymiany opon z przechowaniem,
    albo z piec bez przechowania, albo jakies stare felgi i samemu
    sobie zmieniac ..

    Koniec koncow kupilem Navigatory i jestem raczej zadowolony.

    J.

  • 19. Data: 2010-11-29 13:12:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > jazdy po
    > Warszawie to naprawdę przerost formy nad treścią.

    No chyba ze zima zaskoczy drogowcow tak jak dzis we wrocku - przez
    ten jeden dzien mozna sie naklac i auto rozwalic. Bo nie wiem czy
    jestes az tak spokojny :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-11-29 13:44:17
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-11-26 21:17, to pisze:
> [...]
    > zasadzie wyłącznie po mieście. Dwa komplety opon do spokojnej jazdy po
    > Warszawie to naprawdę przerost formy nad treścią.

    Jasne. Potem popada trochę śniegu i takie cioty nie mogą ruszyć spod
    świateł. Za to pomiedzy skrzyżowaniami mają prędkość przelotową 10km/h.
    Bo to panie przerost formy nad treścią...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj