  • Data: 2011-03-09 12:26:07
    Temat: Re: Opony bieżnikowane
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Mar 2011 12:04:57 +0100, Inead wrote:
    >Noo używki to dopiero jest pasztet. Zleżałe, z powypadkowych aut. Nie
    >widziałem używek w dobrym stanie - zwróć uwagę jak wygląda wyważenie takiej
    >"używki" nieraz trzeba pół kilko ołowiu żeby OK było. Myślisz że skąd się
    >biorą - bo Niemiec wymienia opony co roku???

    Niektorzy Niemcy wymieniaja opony co pol roku.
    A co robic ze starymi ? Nie kazdemu sie chce brudzic i nosic do
    piwnicy, szczegolnie jesli nowe opony kosztuja "grosze" (relatywnie),
    przebiegi ma sie wieksze, a jeszcze gumiarz da jakis bonus za
    zostawienie starych.
    Choc tu koledzy z Niemiec mogliby zweryfikowac - stosuje sie takie
    bonusy czy nie ?

    >Bo mu się znudziły???

    No wiesz - zachodzisz do ADAC, czytasz jakie to rewelacyjne sa te
    opony XXX, nachodzi cie chec posiadania nowych rewelacyjnych opon ...
    i co robisz :-)
    A jeszcze zalozmy ze wyplaty masz 3000, a nowe opony kosztuja 300 :-)

    >Taka sama
    >historia jak te niepalące dziadko/kobiety co jeżdżą swoimi Passatami TDI
    >tylko w niedziele i do kościoła.

    Na pewno sa w Niemczech jakies dziadki ktorym juz sie nie chce daleko
    jezdzic. Albo kobiety co maja do pracy 500m i sklep po drodze.

    J.