  • 11. Data: 2013-01-18 09:05:29
    Temat: Re: Opony Profil Alpiner
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-17 17:14, adam pisze:

    > Z ciekawosci jaka roznica w cenie do najtanszych polskich?
    Profil Alpiner 150 zł. Dębica Frigo 235 zł (ten sam gumiarz, cena z
    montażem).
    Jacek

  • 12. Data: 2013-01-18 09:58:05
    Od: "Maciek" <k...@g...pl>

    >Jakoś nie mam przekonania do "nalewek". Ostatnio miałem takie jeszcze za
    >PRL. Mój gumiarz chwali Profil Alpiner - cenowo jest ok i na wygląd też w
    >porządku. Czy ktoś jeździł na takich oponach? Jakie opinie?
    >Jacek

    1) Zapewne widziałeś nie raz zerwane bieżniki z opon. Kiedyś na autostradzie
    prawie wpieprzyliśmy się z kolegą w taki bieżnik. Koleś go zostawił
    centralnie na środku pasa a stał kawałek dalej na poboczu z felgą i drutami.
    Pewnie też posrany. Pozostawiam resztę bez komentarza.
    2) Miałem doczynienia z 2ma zimowymi nalewkami, marki nie podam, nie
    pamiętam. Im większa prędkość tym większe denerwujące gwizdy, świsty.
    Zasługa świetnie dobranego bieżnika.
    3) Ktoś już Ci napisał o mogących wystąpić cyrkach jeżeli trafisz na 2 różne
    opony

    Jest sens ryzykować? W Twoim przypadku 340 zł więcej za nowy sprawdzony
    produkt, gwarancję, nie sparciałą gumę i spokój na kilka lat to raczej nie
    majątek.
    Ja nalewek nigdy nie kupię, brałbym nówki lub jeżeli z kasą byłoby krucho to
    używki w dobrym stanie.

  • 13. Data: 2013-01-18 14:54:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Profil Alpiner 150 zł. Dębica Frigo 235 zł (ten sam gumiarz, cena z
    > montażem).

    hmmm, niezła cena za Dębicę.
    Ale za 175 z montażem też kupisz :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 14. Data: 2013-01-18 17:07:28
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > Profil Alpiner 150 zł. Dębica Frigo 235 zł (ten sam gumiarz, cena z
    > montażem).

    Jaki to rozmiar?

  • 15. Data: 2013-01-18 18:37:23
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-18 17:07, adam pisze:

    > Jaki to rozmiar?

    195/65 R15

  • 16. Data: 2013-01-18 19:23:33
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > 195/65 R15

    Taki rozmiar to za 235zl masz pewnie GY Ultragrip 8 albo Dunlop WS 4d.
    Debica sadze ze w cenie nalewek:)

    pzdr
    Adam