-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin3!g
oblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!un
t-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Opony Kormoran Snow
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <q2if6e$cfh$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<q2l5p2$i3p$1@node2.news.atman.pl>
<1jav7rdlavxrj$.j32jcqgo6svd.dlg@40tude.net>
<q2npfs$hn8$1@node1.news.atman.pl>
<5c4f7b7c$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<q2o0d6$oij$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q2qhl2$f45$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q32h95$o1h$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q34ul7$vf4$1@node2.news.atman.pl> <q3613a$aqs$1@node1.news.atman.pl>
<q37bej$6j7$1@node2.news.atman.pl>
<1qzs7wey1dvkq.xj2l5p2tx1go$.dlg@40tude.net>
<q37k63$rgn$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 3 Feb 2019 22:18:28 +0100
Message-ID: <149zup9m7l124$.1ndiyuo83vdq4$.dlg@40tude.net>
Lines: 39
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1549228695 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 490 82.143.187.50:61253
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649378
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 3 Feb 2019 21:50:07 +0100, Marek S napisał(a):
> W dniu 2019-02-03 o 20:00, J.F. pisze:
>> Biegow nie umiecie zmieniac.
>> Tomek potrafi, wiec dobrze mowi, ze moc sie liczy :-)
>
> U mnie biegi same się zmieniają. W poprzednim E300 benzynowym też tak
> było. To samochody nie potrafią zmieniać biegów a nie my :-)
Jak nowoczesna skrzynia, to umieja i to dobrze.
>> Diesel moze i ciagnie, a przynajmniej sprawia takie wrazenie, ale
>> biegi tez trzeba umiec zmieniac.
>
> Mam zatem, zepsuty stoper lub mój diesel zakrzywia czasoprzestrzeń z
> naciskiem na "czaso" :-D
To zajrzyj do danych technicznych, jaki czas fabryka podaje dla 0-100.
Np
https://www.bmw.pl/pl/all-models/3-series/touring/20
15/dynamika-jazdy-i-wydajnosc.html
benzyna 240 kW (326 KM) i maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1350
- 5000 obr/min. Dzięki temu turbodoładowany silnik benzynowy pozwala
BMW 340i Touring przyspieszać do setki w 5,1 s
diesel 140 kW (190 KM) przy 4000 obr/min i maksymalny moment obrotowy
400 Nm w zakresie od 1750 do 2500 obr/min. Dzięki temu BMW 320d
Touring EfficientDynamics Edition przyspiesza do setki w jedyne 7,7 -
7,5 s.
Moment tylko 10% mniejszy, a strata na przypieszeniu znacznie wieksza.
Moc co prawda 70% wieksza, a przypieszenie tylko 50% lepsze :-P
Niestety - dane techniczne schowane a chetnie bym porownal np 320i i
320d
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.19 22:43 J.F.
- 03.02.19 22:51 Budzik
- 03.02.19 23:34 Marek S
- 03.02.19 23:45 Marek S
- 04.02.19 01:08 kk
- 04.02.19 01:17 kk
- 04.02.19 01:21 kk
- 04.02.19 02:03 kk
- 04.02.19 02:04 kk
- 04.02.19 18:54 Marek S
- 04.02.19 18:56 Marek S
- 04.02.19 19:00 Marek S
- 04.02.19 19:51 kk
- 04.02.19 19:52 Marek S
- 04.02.19 19:55 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=