  • 1. Data: 2009-01-22 08:59:03
    Temat: Opony Kawasaki VN 800 Classic
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Przede wszystkim ponieważ nie pojawialem sie tutaj ładne kilka lat i pewnie
    nikt mnie już nie pamięta: Witam wszystkich!

    Poniewaz przyszła pora na wymiane opon w mojej maszynie mam pytania :
    -Czy istniej możliwosc zainstalowania szerszej tylnej opony
    -Jakich marek opony polecacie (Na obecnych na mokrej nawierzchni opony
    wogóle nie trzymaja przyczepnosci (ciężko jest nawet dynamicznie ruszycć bo
    tylne koło odrazu buksuje ,a o hamowaniu lepiej nie wspominać) chciałbym
    tego uniknać w przyszłości, w innych maszynach nie miałem takiego problemu)

    pzdr
    Losketh
    Krzysztof Tomiak

    Kawasaki VN 800
    Kawasaki KZ 550
    Jawa TS 350

  • 2. Data: 2009-01-23 08:14:16
    Temat: Re: Opony Kawasaki VN 800 Classic
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 1/22/09 9:59 AM, Losketh wrote:
    > Przede wszystkim poniewa? nie pojawialem sie tutaj ?adne kilka lat i pewnie
    > nikt mnie ju? nie pamieta: Witam wszystkich!
    >
    > Poniewaz przysz?a pora na wymiane opon w mojej maszynie mam pytania :
    > -Czy istniej mo?liwosc zainstalowania szerszej tylnej opony
    > -Jakich marek opony polecacie (Na obecnych na mokrej nawierzchni opony
    > wogóle nie trzymaja przyczepnosci (cie?ko jest nawet dynamicznie ruszycae bo
    > tylne ko?o odrazu buksuje ,a o hamowaniu lepiej nie wspominaae) chcia?bym
    > tego uniknaae w przysz?o?ci, w innych maszynach nie mia?em takiego problemu)

> [...]
    avon venom na mokrym trzymaja nieźle a na sucho to w ogóle sa
    bezproblemowe. Tak ponizej +10C robią się twarde i malo komfortowe
    sil

  • 3. Data: 2009-01-23 09:03:30
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    > avon venom na mokrym trzymaja nieźle a na sucho to w ogóle sa
    > bezproblemowe. Tak ponizej +10C robią się twarde i malo komfortowe
    > sil

    Gdy jest poniżej 10C raczej nie jeżdze :) wiec to nie jest problem

    Losketh

  • 4. Data: 2009-01-23 09:16:42
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    > avon venom na mokrym trzymaja nieźle a na sucho to w ogóle sa
    > bezproblemowe. Tak ponizej +10C robią się twarde i malo komfortowe
    > sil

    Poszukalem oponek tej firmy w sieci i niestety nie robia w interesujacym
    mnie rozmiarze :(
    Na dodatek ciagle sie zastanawiem czy daloby sie zalozyc szersza opone z
    tylu...

  • 5. Data: 2009-01-23 11:23:48
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Losketh pisze:

    > Poszukalem oponek tej firmy w sieci i niestety nie robia w interesujacym
    > mnie rozmiarze :(

    Bzdura. Robia w kazdym rozmiarze stosowanym w chopperach/cruiserach.

    > Na dodatek ciagle sie zastanawiem czy daloby sie zalozyc szersza opone z
    > tylu...

    A co Ty tam masz z tylu ? 170/15 ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-01-23 11:38:33
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Losketh pisze:

    > Na dodatek ciagle sie zastanawiem czy daloby sie zalozyc szersza opone z
    > tylu...

    Sprawdzilem. Masz 140/90-16 na feldze 3.0 x 16. Czyli rozmiar typowo
    harleyowski :) Do tej felgi max to 150/80-16. Pytanie czy Ci wejdzie w
    blotnik.

    Oba rozmiary robia niemal wszystkie firmy oponiarskie. Ja polece
    Metzelera ME880 Marathon.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-01-23 14:19:46
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

> [...]
    > blotnik.
    >
    > Oba rozmiary robia niemal wszystkie firmy oponiarskie. Ja polece Metzelera

    Dzieki bardzo za odpowiedzi

    Metzelera znalazlem :) i sa tez w wersji z bialym bokiem wiec pewnie na nie
    sie zdecyduje :)

    150 to szerokosc w mm ?? Zmierze blotnik i wszystko bedzie jasne :)