    Subject: Re: Opony 215/55R16, co wybrać
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Sat, 11 Mar 2017 10:30:21 +0100

    W dniu 2017-03-11 o 10:11, Chris pisze:

    > Ja swoje MK4 kombi zakułem w Dulnlopy tyle że 205/55/16
    > Jak chcesz 215 nie ma problemu, oba rozmiary są prawidłowe tyle że 205
    > są sporo tańsze. Jam mam index W bo są mocniejsze.
    > Opony ciche dobrze trzymają obojętnie czy sucho czy mokro.

    Moje Dunlopy SP Sport na 4-ty sezon ślizgały się jak wściekłe,
    sprzedałem je,ze sporym bieżnikiem, za cenę przekładki u wulkanisty na
    nowe. W 2014 kupiłem na wiosnę Fuldę SportControl i do tej pory (3
    sezony, teraz będzie 4-ty jak założę) jest super. Tylko one wściekle się
    trzymają asfaltu i jak są koleiny to je mocno ciągnie. No ale na takim u
    mnie małym, pochylonym i śliskim rondzie, na którym przy 30km/h Dunlopy
    ledwo się trzymały, teraz spokojnie wchodzę 50km/h.
    Auto to Toyota Avensis.

    Takie same Dunlopy SP Sport, kupione rok później do Laguny, na piąty
    sezon dwie sztuki dostały bąble po bokach. Bieżnik też był spory ale cóż...

    Dobrze też wspominam Firestone TZ200 kupione kiedyś do Alfy Romeo 156.
    Teraz widzę TZ300 są.

    --
    Irokez