    From: Michał <m...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oponki letnie....
    Date: Thu, 18 Feb 2010 13:55:22 +0100

    > Starym struclem też jeździ się w deszczu, po mieście i w trasie, więc
    > nie polecaj mu byle czego. Polecam Kleber Dynaxer HP2.

    Napisał w głównym wątku, że: "Jazda do 20 km dziennie w malej
    miejscowosci, raz do roku wypad nad morze", tym się zasugerowałem,
    polecając jedne z najtańszych opon, na których da się ostrożnie (a przez
    parę sezonów bez zdarcia, mimo dziur na drogach) jeździć. Ale oczywiście
    przyznaję Ci rację, że opony są byle jakie, chociaż te węższe jakoś tam
    nadążają z odprowadzaniem wody - w szerszych już droga wody w rowkach
    jest za długa. Używam 165/70 R13. Nowa u gumiarza kosztuje 100 zł z
    założeniem.