  • 71. Data: 2014-01-06 23:00:46
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?

    A skąd mam wiedzieć...

    > Czy 18:00 to poza jego godzinami pracy?

    Tak, w wigilie to poza jego godzinami pracy.

  • 72. Data: 2014-01-06 23:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > To chyba, że tak. Ale można to klientowi normalnie powiedzieć, a nie
    > zagadki o dodatkowych kosztach dojazdu.

    Zagadki?
    Ironie poznajesz, dopiero jak stoi za towimi plecami i kopnie cie w... :)

  • 73. Data: 2014-01-08 10:49:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA2ADE48EB9A9Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Zagadki?
    > Ironie poznajesz, dopiero jak stoi za towimi plecami i kopnie cie w... :)

    OK. OK.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 74. Data: 2014-01-08 10:53:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA2ADE472CEEFDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > A skąd mam wiedzieć...

    Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala
    sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

    > Tak, w wigilie to poza jego godzinami pracy.

    No to jasna sprawa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 75. Data: 2014-01-08 11:10:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala
    > sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

    No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient bedzie do 10
    a drugi dopiero po 16?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 76. Data: 2014-01-08 11:12:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello yabba,

    Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote:

    > Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i ustala
    > sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

    Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCe
    ra

    Usługi pocztowe/kurierskie opierają się na minimalizacji kosztów
    dostawy. A to wymaga optymalizacji trasy. Gdybyś chciał ustalać
    godzinę dostawy, to koszt takiej usługi musiałby być znacznie wyższy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2014-01-08 11:15:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    Bardziej właściwy link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2014-01-08 11:24:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
    >bedzie do 10
    >a drugi dopiero po 16?

    Zaplanowac dwa objazdy.

    Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony
    potanialy i chyba juz nie maja.

    J.

  • 79. Data: 2014-01-08 11:28:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaplanowac dwa objazdy.

    A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z powrotem?
    W usludze za 15 czy 20 PLN?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 80. Data: 2014-01-08 11:41:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-01-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
    >powrotem?
    >W usludze za 15 czy 20 PLN?

    Taka praca. Nie moze liczyc ze zastanie wszystkich miedzy 9 a 16.
    Albo niech wyraznie napisza ze przyjmuja przesylki dostarczalne tylko
    w tych godzinach.

    Ale oni sa elastyczni.

    J.