eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-12 21:45:16
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:21mjuz760jsg.a909k2pcjoj6$....@4...n
    et...
    > Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:43:39 +0100, Cavallino napisał(a):
    >>>>> Tu masz plus allegro - sam wybierasz sposób przesyłki.
    >>>> Tak i pocztę w cenie kuriera.
    >>>> Ładny mi plus.
    >>> Bardzo różnie.
    >>> Ale zgadza sie, ze czesto sprzedawcy złotowke czy dwie dorzucaja do ceny
    >>> poczty,
    >>
    >> Ile?
    >> Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty.
    >> Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki?
    >> Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.
    >
    > Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.

    Dokładnie.

    > Allegro niby z tym walczy.

    Powinni zmusić ich do darmowych wysyłek, choćby najtańszym sposobem.

    >
    > Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
    > kolejce tez kosztuje,

    Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność.
    Więc niech sobie je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: