eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-13 00:33:21
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:45:16 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >>> Ostatno mi się zdarza przynajmniej drugie tyle co cena poczty.
    >>> Jak myślisz, ile kosztuje wysłanie wtyczki do zapalniczki?
    >>> Przypomnę, że może to iść zwykłym poleconym za 3,70 czy coś w ten deseń.
    >>
    >> Czesc IMO przerzucilo zysk w cene wysylki. Towar zlotowke, wysylka 10.
    > Dokładnie.
    >
    >> Allegro niby z tym walczy.
    > Powinni zmusić ich do darmowych wysyłek, choćby najtańszym sposobem.
    >
    >>
    >> Ale koperta tez kosztuje, wizyta na poczcie tez kosztuje, odstanie w
    >> kolejce tez kosztuje,
    > Ale to są koszty kogoś, kto tak prowadzi działalność.
    > Więc niech sobie je w te koszty wliczy, a kasuje pełną cenę.

    Dlaczego, ja lubie kupic kilka rzeczy i zaplacic za jedna przesylke,
    albo sprawdzic odbior osobisty.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: