eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 150

  • 81. Data: 2014-01-08 11:46:02
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w b??d
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >>A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
    >>powrotem?
    >>W usludze za 15 czy 20 PLN?
    >
    > Taka praca.
    >
    Chyba ze to anacron bo jemu placa za czas spedzony w trasie ;-) Przeciez
    taki kurier ma odpal od przesylki a nie jezdzenia sobie po miescie?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 82. Data: 2014-01-08 11:47:48
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, January 8, 2014, 11:24:16 AM, you wrote:

    >>>>> Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    >>>> A skąd mam wiedzieć...
    >>> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów
    >>> i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >>No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
    >>bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
    > Zaplanowac dwa objazdy.

    Zapłacisz za to?

    > Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony
    > potanialy i chyba juz nie maja.

    Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10 minut,
    jakie trzeba poświęcić na pocałowanie klamki klienta.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 83. Data: 2014-01-08 11:48:50
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, January 8, 2014, 11:41:49 AM, you wrote:

    >>>> No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
    >>>> bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
    >>> Zaplanowac dwa objazdy.
    >> A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
    >> powrotem? W usludze za 15 czy 20 PLN?
    > Taka praca. Nie moze liczyc ze zastanie wszystkich miedzy 9 a 16.

    Ae nie może też wydłużać przejazdów w nieskończoność.

    > Albo niech wyraznie napisza ze przyjmuja przesylki dostarczalne tylko
    > w tych godzinach.
    > Ale oni sa elastyczni.

    Nie zawsze.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 84. Data: 2014-01-08 12:00:36
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    >>>> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów
    >>>> i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >>>No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
    >>>bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
    >> Zaplanowac dwa objazdy.
    >Zapłacisz za to?

    Wliczone w cene musi.
    Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja
    rejony.

    No chyba ze zostawia awizo i odbior w oddziale. Ale to im czesc
    klientow odpadnie.

    >>> Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony
    >>> potanialy i chyba juz nie maja.

    >Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10
    >minut,
    >jakie trzeba poświęcić na pocałowanie klamki klienta.

    To zostawia u sasiadow :-)
    Dawniej niby tez tansza, a nie dzwonili :-)

    J.


  • 85. Data: 2014-01-08 12:00:38
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    >>>No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
    >>>bedzie do 10
    >>>a drugi dopiero po 16?
    >>
    >> Zaplanowac dwa objazdy.
    >>
    > A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
    > powrotem? W usludze za 15 czy 20 PLN?
    >
    Przeciez mają rewiry.


  • 86. Data: 2014-01-08 12:00:39
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    >>> Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    >>
    >> A skąd mam wiedzieć...
    >>
    >
    > Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i
    > ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.

    Bo ma rewir.
    A obdzwoneinie i ułożenie trasy zajęłoby mu z 2 godziny a i tak do
    niektorych by się nie dodzwonił.
    Jak ma do kogoś dalej dojechac, zboczyc z trasy itp. to dzwonią.


  • 87. Data: 2014-01-08 12:06:12
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w b??d
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    On 2014-01-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
    >>>powrotem?
    >>>W usludze za 15 czy 20 PLN?
    >
    >> Taka praca.
    >
    >Chyba ze to anacron bo jemu placa za czas spedzony w trasie ;-)

    Kurier summa summarum tez.

    >Przeciez taki kurier ma odpal od przesylki a nie jezdzenia sobie po
    >miescie?

    tak czy inaczej - przed 16 nie ma mnie w domu.
    I chocby kurier nie wiadomo jak narzekal, to nie bede.
    I wielu osob to dotyczy.

    Albo mi bedzie bardzo zalezalo na przesylce i poczekam, albo sie
    dogadamy na satysfakcjonujace obie strony rozwiazanie, albo z kuriera
    nie bede korzystal.

    J.


  • 88. Data: 2014-01-08 12:14:16
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientĂłw w bĹ?Ä?d
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:laj97o$gvn$3@node1.news.atman.pl...
    > On 2014-01-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>
    >>>No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
    >>>bedzie do 10
    >>>a drugi dopiero po 16?
    >>
    >> Zaplanowac dwa objazdy.
    >>
    > A jak na drugim koncu miasta bedzie to samo? To ma jezdzic tam i z
    > powrotem?
    > W usludze za 15 czy 20 PLN?
    >


    Z tego co obserwuję to kurierzy mają swoje "rewiry".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 89. Data: 2014-01-08 12:25:40
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:XnsA2AF77765F964budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
    >
    >>>> Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    >>>
    >>> A skąd mam wiedzieć...
    >>>
    >>
    >> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i
    >> ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >
    > Bo ma rewir.
    > A obdzwoneinie i ułożenie trasy zajęłoby mu z 2 godziny a i tak do
    > niektorych by się nie dodzwonił.
    > Jak ma do kogoś dalej dojechac, zboczyc z trasy itp. to dzwonią.

    Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał.
    Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby
    odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby
    zapeniony odbiór "od ręki".
    Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki dzień
    dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się
    opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 90. Data: 2014-01-08 12:25:41
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, January 8, 2014, 12:00:36 PM, you wrote:

    >>>>> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów
    >>>>> i ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >>>>No i co ma zrobic ten biedny kurier jak w miejscu X jeden klient
    >>>>bedzie do 10 a drugi dopiero po 16?
    >>> Zaplanowac dwa objazdy.
    >>Zapłacisz za to?
    > Wliczone w cene musi.

    Ale popatrz na te ceny...

    > Szczegolnie ze niekoniecznie "na drugim koncu miasta", jesli maja
    > rejony.

    Rejony bywają rozległe a kurierzy coraz częściej jeżdżą własnymi
    samochodami i są na śmieciówach :(

    > No chyba ze zostawia awizo i odbior w oddziale. Ale to im czesc
    > klientow odpadnie.
    >>>> Tak czy inaczej - mieli jakas niechec do dzwonienia. Ale telefony
    >>>> potanialy i chyba juz nie maja.
    >>Coraz częściej się zdarza, że dzwonią. Bo telefon tańszy niż 10
    >>minut, jakie trzeba poświęcić na pocałowanie klamki klienta.
    > To zostawia u sasiadow :-)
    > Dawniej niby tez tansza, a nie dzwonili :-)

    Dość radykalnie rozmowy w komórkach potaniały dopiero niedawno.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: