  • Data: 2011-07-05 06:49:45
    Temat: Re: Opona na tor do 14
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-04, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Wybieram sie na tor. Tak, tramwajem. Chce kupic gumy, ktore wytrzymaja
    > 240 minut palowania w 2 dni i nie pozwola mi skraszowac dryndy (o ile
    > istnieja gumy, ktore zniosa 260kg i 150 Nm przez 4 godziny). Nie chce
    > typowych torowek bo nie wiem jaka bedzie pogoda. Nie chce kupowac wetow
    > i slickow bo nie wiem kiedy znow pojawie sie na torze. I tak dalej...

    http://www.youtube.com/watch?v=gU4CdGXP3Z0

    Zapytaj tego goscia na czym latal ;-) "An amazing motorcycle". Obawiam
    sie ze zadna torowka by nie wytrzymala na tym walcu dluzej niz 120
    minut.

    > Jakies sugestie? Blisko mi do Qualifierow ale PilotPowery (ewentualnie
    > w wersji 2CT) czy BT014 tez sa w rozsadnych pieniadzach. Na zadnych
    > z ww. gum nie latalem wiec nie mam o nich pojecia.

    Cos drogowego z nastawieniem na sport pewnie wystarczy i nie zniknie w
    oczach. Ja ujezdzam teraz Conti Sport Attack, fajne gumki i dobrze
    trzymaja. Ale lepiej wez sobie drugi tyl bo jednej moze byc za malo.

    PS. Napraw se czytnik bo wszystko w jednej lini piszesz.
    --
    Artur
    ZZR 1200