  • 21. Data: 2012-10-30 23:34:52
    Temat: Re: Opona dla melomana
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-30 01:34, t? pisze:

    > Opinie użytkowników są gówno warte, a co do ostatniego, to nie znam
    > niemieckiego. To podasz namiar na jakiś TEST, czy nie? ;)

    Tu masz ADAC
    http://www.netcar.pl/x_C_X__P_TESTY.html?XP=23
    Wystarczająca wiarygodne?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 22. Data: 2012-10-30 23:50:51
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-10-29 15:01, santor pisze:
    > bardzo doskwiera mi szum pochodzący z
    > toczenia a
    > nie inne odgłosy.

    Podkręć radio. Jak masz słabe audio to zamiast w opony inwestuj w
    wzmacniacze, głośniki i wygłuszenie.

  • 23. Data: 2012-10-31 00:16:31
    Od: tÎż

    Lewis wrote:

    > Tu masz ADAC
    > http://www.netcar.pl/x_C_X__P_TESTY.html?XP=23 Wystarczająca wiarygodne?

    To test z 2006 -- nie dotyczy czasem starszego modelu?

    PS. Ale tak czy owak popatrz na wyniki cząstkowe -- jedna z gorszych na
    suchym, jedna z głośniejszych, dość szybko się zużywa, jedynie na mokrym
    przyzwoita.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2012-10-31 01:00:33
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-31 00:16, t? pisze:

> [...]
    >
    > PS. Ale tak czy owak popatrz na wyniki cząstkowe -- jedna z gorszych na
    > suchym, jedna z głośniejszych, dość szybko się zużywa, jedynie na mokrym

    Jak wejdziesz głebiej i wybierzesz rozmiar to widac na zdjęciu że
    nowszej też dotyczy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 25. Data: 2012-10-31 14:08:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Oct 2012, Excite wrote:

    > Podkręć radio.
    > Jak masz słabe audio to zamiast w opony inwestuj
    > w wzmacniacze, głośniki i wygłuszenie.

    "Minister Zdrowia ostrzega - głuchota wśród Polaków zaczyna
    być problemem".

    Nie, to nie jest żart :]

    http://www.wprost.pl/ar/351993/Polacy-maja-coraz-gor
    szy-sluch-Najgorszy-ci-z-Pultuska/
    http://sluchobus.pl/
    http://www.polskieradio.pl/7/129/Artykul/242586,Mlod
    zi-Polacy-sa-coraz-bardziej-glusi

    Dwa pierwsze linki dotyczą ogółu społeczeństwa, a z trzeciego widać, że
    narastanie głuchoty nie ma przyczyny w starzeniu tegoż społeczeństwa.

    Prędzej w tym "podkręcaniu" właśnie.

    pzdr, Gotfryd