  • 1. Data: 2012-10-29 15:01:38
    Temat: Opona dla melomana
    Od: "santor" <s...@m...com>

    Szukam sensownych opon do mojego auta które nie jest najlepiej wyciszone,
    ale przy predkości podróżnej
    którą pokonuje codzienie 4x bardzo doskwiera mi szum pochodzący z toczenia a
    nie inne odgłosy.
    Rozmiar to 205/55R16 sezon w zasadzie mi obojętny może być letnia, zimowa
    lub całoroczna, jedynym
    kryterium jest dla mnie głośność w dB przy 80-100 km/h. Jeżdże w ruchu
    pozamiejskim codziennie 4x60km
    drogą bez świateł, nieźle utrzymaną z prędkością podróżną 60-90 km/h. Cena
    oczywiście mile widzana ze średniej półki,
    te po 500pln/szt. odpadają.

  • 2. Data: 2012-10-29 15:05:50
    Temat: Re: Opona dla melomana
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-29 15:01, santor pisze:
> [...]
    > drogą bez świateł, nieźle utrzymaną z prędkością podróżną 60-90 km/h. Cena
    > oczywiście mile widzana ze średniej półki,

    celowalbym w Michelin (ew Kleber jako ich tansza alternatywa)

  • 3. Data: 2012-10-29 16:03:42
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 15:01:42 UTC+1 użytkownik santor napisał:
> [...]
    >
    > drogą bez świateł, nieźle utrzymaną z prędkością podróżną 60-90 km/h. Cena
    >
    > oczywiście mile widzana ze średniej półki,

    http://www.opony.com.pl/artykul/test-adac-2010-opony
    -letnie/?id=874

    Pirelli Cinturato P7 - mam dokładnie w tym rozmiarze, jakieś 40kkm już nakręcone,
    nadal są cichuteńkie. Polecam.

    pozdr
    AA

  • 4. Data: 2012-10-29 16:08:03
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "santor" <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > drogą bez świateł, nieźle utrzymaną z prędkością podróżną 60-90 km/h. Cena
    > oczywiście mile widzana ze średniej półki,
    To może rozważ Uniroyale Rainexpert? W gratisie otrzymasz bardzo dobre
    prowadzenie po wodzie i redukcję w konsumpcji paliwa? Cena około 300 pln za
    sztukę. Miałem w Avensisie Dunlopy, Fuldy, Klebery i jest o niebo lepiej. Do
    130 nie słychać opon.
    A jak zimówki to też Uniroyale :)

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 5. Data: 2012-10-29 16:26:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > drogą bez świateł, nieźle utrzymaną z prędkością podróżną 60-90 km/h. Cena
    > oczywiście mile widzana ze średniej półki,

    Typowo letnia:
    Vredestein ultrac sessanta. Cena bardzo przystępna a opona rewelacyjna.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2012-10-29 16:30:00
    Od: tÎż

    Lewis wrote:

    > Vredestein ultrac sessanta. Cena bardzo przystępna a opona rewelacyjna.

    Raczej kiepska i szybko się zużywa. Płaci się za design. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2012-10-29 16:33:19
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 29.10.2012 15:01, santor pisze:
    > jedynym kryterium jest dla mnie głośność w dB przy 80-100 km/h.

    Michelin Energy Saver.

    S.

  • 8. Data: 2012-10-29 17:07:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-29 16:30, t? pisze:

    > Raczej kiepska i szybko się zużywa. Płaci się za design. :>

    Wszystkie testy mówią co innego...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2012-10-29 18:27:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 29-10-2012 o 16:33:19 Stefan Szczygielski
    <g...@s...eu.org> napisał(a):

    > Michelin Energy Saver.

    Ani Prymacy HP ani Energy Saver nie są "dla melomana" - są głośne a nawet
    bardzo głośne, zwłasza Energy Saver. Prymacy HP szumi aż "miło"
    szczególnie jak jest mokro. Najcichsze opony jakie miałem do tej pory to
    zimówki Continentale T830P (rozmiar 215/55/16) - tylko, że trochę poza
    budżetem :-)

    TG

  • 10. Data: 2012-10-29 20:47:25
    Od: "santor" <s...@m...com>

    >http://www.opony.com.pl/artykul/test-adac-2010-opon
    y-letnie/?id=874

    >Pirelli Cinturato P7 - mam dokładnie w tym rozmiarze, jakieś 40kkm już
    >nakręcone, nadal są cichuteńkie. Polecam.

    haha mam aktualnie na kołach Pirelli P7 z indeksem W, co do modelu Cinturato
    nie jestem pewien bo nic takiego na oponie nie rzuciło mi się w oczy
    i oceniam je jako tragiczne. Opony z 2008r. Fakt, ze kupiłem je z autem i są
    w ponad połowie zużycia niemniej na próbę założyłem jakieś klebery zimowe i
    było o połowę ciszej ale to jesze nie to, natomiast po założeniu Frigo2
    miałem wrażenie, że ciągnę za sobą pług. Niestety innych opon nie mam skąd
    wypożyczyćdo testów a nie chce wtopić kasy. Z racji tego, że wlokę się
    codziennie tą samą trasą decybele są dla mnie priorytetem.