  • Data: 2011-07-09 20:49:45
    Temat: Re: Opona 110/80 R17 - przod
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.07.2011 Jaro <j...@m...com> napisał/a:
    > Pomozcie bo lekko zglupialem. Szukam opony do Hondy CB 500 na przod. Wertuje
    > internet, testy, opinie i nie wiem co wybrac. Kazdy poleca cos innego. W
    > ostatnim Motocyklu polecaja Dunlop Roadstar - niestety jest problem z takim
    > rozmiarem. Duzo osob zachwala Metzelery, inni gania Micheliny Pilot Activ.
    > Jedne sa twarde jak plastik drugie miekke jak guma do zucia. Moze macie
    > jakies swoje typy? Potrzebuje uniwersalna opone glownie na miasto (90%) i
    > bliskie wycieczki (10%).

    To ja ci bardziej zamieszam i powiem: Pirelli sport demon.
    Kiedyś ktoś mi takie polecił do XJty i sprawdzały się świetnie. Jeździłem
    na nich przez niecałe 2 sezony (~10 miesięcy w roku), głównie właśnie po
    mieście. Trzymały b.dobrze, zużywały się powoli, sprzedałem je z XJotą.
    Ale porównanie miałem wtedy do Heidenau k ileśtam, które na deszczu
    w ogóle nie trzymały.

    --
    kakmaratgmaildotcom