  • 1. Data: 2009-10-25 15:19:59
    Temat: Opłata za przekierowanie połączeń w Erze?
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Szukam na stronach ery i nie mogę znaleźć, wszystko czego udało mi się
    dokopać to cenniki dla ofert Biznens. Ja niestety (albo i stety) mam taryfę
    indywidualną.
    Jaki jest koszt przekierowania połączeń przychodzących na inny numer
    telefonu, na dodatek w innej sieci?
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 2. Data: 2009-10-25 15:32:37
    Temat: Re: Opłata za przekierowanie połączeń w Erze?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > indywidualną.
    > Jaki jest koszt przekierowania połączeń przychodzących na inny numer

    Dokładnie taki sam jakbyś to ty na ten numer dzwonił zgodnie ze swoją
    taryfą.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-10-25 18:18:26
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 październik (niedziela),
    znalazłem donos TW *Flo*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Dokładnie taki sam jakbyś to ty na ten numer dzwonił zgodnie ze swoją
    > taryfą.

    Dziękuję, coś mi tam świtało we łbie ale nie byłem tego pewien.
    Inną ciekawostką jest że nie mogę przekierować sms i mms. Niby mam
    ustawione wszystkie typy polączeń, a smsy dochodzą tylko na numer
    macierzysty. Jest jakiś sposób by one też były przekazywane ?

  • 4. Data: 2009-10-25 19:02:19
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > Dokładnie taki sam jakbyś to ty na ten numer dzwonił zgodnie ze swoją
    > taryfą.

    Jeżeli w Erze przekierowanie nazywa się "przeniesienia" to w Nowa Era minuty
    będą schodzić poza abonamentem. "..........Połaczenia: z numerami 602 900,
    602 950 000, 602 963, 608 908,
    Numerami premium, Numerami bezpłatnymi, połaczenia typu faksy i dane,
    przeniesienia, połaczenia miedzynarodowe (z wyłaczeniem połaczen
    do krajów Unii Europejskiej w ramach usługi promocyjnej Do wszystkich w Unii
    Europejskiej) i roamingowe - nie sa zawarte w Minutach
    wliczonych w Abonament............."
    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/cennik_taryf_nowa_era.pdf .
    Swego czasu jak kupowałem abo w Nowej Erze uzyskałem też taką odpowiedz.

  • 5. Data: 2009-10-25 19:36:50
    Temat: Re: Opłata za przekierowanie połączeń=?ISO-8859-2?Q?_w_Erze=3F?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > Inną ciekawostką jest że nie mogę przekierować sms i mms.

    Nie możesz, bo nie ma takiej opcji w naszych sieciach GSM.
    Przekierowania o których mówisz dotyczą połączeń głosowych i są
    realizowane przez samą sieć.

    > Niby mam
    > ustawione wszystkie typy polączeń, a smsy dochodzą tylko na numer
    > macierzysty. Jest jakiś sposób by one też były przekazywane ?

    Tak, użycie telefonu z systemem operacyjnym, w którym instalujesz
    program, który coś takiego potrafi zrobić. Ale sens tego jest ograniczony:
    1. Telefon musi cały czas działać i być zalogowny
    2. Tracisz zwykle info, od kogo przyszedł SMS (albo kasę na informację
    dodaną, która wydłuża SMSa).

    Jakub