  • 1. Data: 2002-03-06 20:22:46
    Temat: Oplata od providerow za content
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    Dzisiejsza Wyborcza ( str. 18) oraz:
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=726397
    &dzial=010393

    Skad inad znany, niejaki Arnold Buzdygan jednak przekonal dziennikarza
    Wyborczej do napisania sporego tektu....

    Piotr VaGla Waglowski | v...@v...pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 2. Data: 2002-03-06 21:29:57
    Temat: Re: Oplata od providerow za content
    Od: Małachowski Paweł <p...@u...3lo.lublin.pl>

    On Wed, 6 Mar 2002, Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

> [...]
    >
    > Skad inad znany, niejaki Arnold Buzdygan jednak przekonal dziennikarza
    > Wyborczej do napisania sporego tektu....

    ROTFL,
    chyba szanowny pomyslodawca zapomnial, iz tworca tegoz `contentu',
    celowo udostepnia go za darmo, bo wlasnie o to mu chodzi, zeby inni
    owe tresci powszechnie i bez przeszkod czytali.
    a jesli tego nie chce, robi platny sajt.

    --
    (C)PM, ten posting mozna czytac i rozpowszechniac za darmo pod warunkiem
    zachowania informacji o autorze.

  • 3. Data: 2002-03-06 22:47:54
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

> [...]
    > owe tresci powszechnie i bez przeszkod czytali.
    > a jesli tego nie chce, robi platny sajt.
    Strony z logowaniem albo nawet dialery, itp., itd.

  • 4. Data: 2002-03-08 00:05:24
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Wed, 6 Mar 2002 21:29:57 +0000 (UTC),
    =?iso-8859-2?Q?Ma=B3achowski_Pawe=B3?= <p...@u...3lo.lublin.pl>
    wrote:

> [...]
    >owe tresci powszechnie i bez przeszkod czytali.
    >a jesli tego nie chce, robi platny sajt.

    Szanowny pomyslodawca nie ma co zapominac - na moj gust szanowny
    pomyslodawca ma drobne problemy z jasnoscia mysli, ot, jak to przy
    paranoi czesto bywa... Lekarzem nie jestem ale oczy mam i widze ze
    goscia chyba jakis psychiatra powinien obejrzec - na moj rozum bowiem
    wykazuje objawy niepokojace...
    A ze GW sie dala nabrac - coz, moze niedlugo Stanczyka albo LeoTara
    zaczna cytowac?

    --
    Darek

  • 5. Data: 2002-03-09 23:08:47
    Od: Krzysiek Kiełczewski <k...@p...pl>

    Sami popatrzcie co Wed, 6 Mar 2002 21:29:57 +0000 (UTC)
    Małachowski Paweł w <2...@z...zin.lublin.pl> napisał:

> [...]
    > owe tresci powszechnie i bez przeszkod czytali.
    > a jesli tego nie chce, robi platny sajt.

    Ja jestem bardzo ciekawy sposobu rozdzielania tych pieniędzy...

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski
    --
    Wiem,że sądzicie, iż rozumiecie to, co myślicie, że powiedziałem,
    ale nie jestem pewien, czy zdajecie sobie sprawę, że to, co do was

  • 6. Data: 2002-03-11 00:48:26
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Sat, 9 Mar 2002 23:08:47 +0000 (UTC), Krzysiek
    =?iso-8859-2?Q?Kie=B3czewski?= <k...@p...pl> wrote:

    >Sami popatrzcie co Wed, 6 Mar 2002 21:29:57 +0000 (UTC)

    >Ja jestem bardzo ciekawy sposobu rozdzielania tych pieniędzy...

    Normalnie - 110% prowizji dla zarzadzajacego prawami...

    --
    Darek