  • Data: 2009-09-11 07:29:46
    Temat: Re: Opłacalnośćświecenia: żarówki vs. świetlówki?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przeciez tego nie proponuje.
    >
    > Moze jakis pseudozyrandol z rur umieszczonych stozkowo.
    >
    > Moze cos takiego
    > http://www.springer.home.pl/lunatic//wisz/pages/arse
    nele.htm
    > http://www.springer.home.pl/lunatic//wisz/pages/feni
    ce_ve.htm
    > Nawet jesli sa na zarowki, to na rury tez by sie zmiescily.
    >
    > http://www.targetti.com.pl/download/programy.htm
    > moze taki krag na suficie jak proponuje MLE, albo konstrukcja
    > zblizonego Louis Poulsen - choc to raczej do nowoczesnych wnetrz
    >
    > A moze nie od gory tylko na scianach
    > http://www.springer.home.pl/lunatic//wisz/pages/turn
    er2.htm
    > http://www.springer.home.pl/lunatic//wisz/pages/dna%
    20chandalier%2002.htm
    > - to juz pasuje do wszystkiego :-)
    >
    > A moze i przemyslowe ? Taka "swietlista krate" jak w supermarketach
    > zainstalowac. Jesli nie ma jakiegos ciekawego fresku na suficie, to po
    > co tam patrzec ? :-)
    >
    > J.
    >
    > P.S. http://www.springer.home.pl/lunatic//wisz/pages/e61.
    htm
    > Cos podobnego mozna by i na rurach - tzn rury w srodku i na to taki
    > bulbiasty klosz .. ale .. czyzby jednak z natury kule byly ladniejsze
    > niz prostokaty ?

    Mnie by się nie chciało szukać w internecie obrazków żeby pokazać że różni
    ludzie mają rożny gust. O gustach się przecież nie dyskutują. Są sytuacje że
    świetlówki się sprawdzają. Nikt normalny na hali fabrycznej nie założy
    świetlówek kompaktowych bo liniowe biją je na głowę wszystkimi parametrami. Po
    prostu w tej chwili są najlepsze i już. Nikt Ci nie zabroni założenia
    świetlistej kraty w dużym pokoju bo to wolny kraj.