eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpłacalność diesla raz jeszcze.Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Date: Tue, 21 Dec 2010 12:29:32 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <ieq6jc$6tq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@b...dyndns.org> <ieq3fo$p2g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1292934572 7098 172.20.26.242 (21 Dec 2010 12:29:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Dec 2010 12:29:32 +0000 (UTC)
    X-User: bluedadun
    X-Forwarded-For: 93.159.31.106
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336456
    [ ukryj nagłówki ]

    =Marcos= <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał(a):
    > Przejrzyj posty z ostatnich kilku tygodni - ile pojawiło się lamentowania na
    > diesle odkąd spadła temperatura. Dodatki do paliwa, podgrzewanie czegośtam,
    > większe zapotrzebowanie na prąd, więc krócej na akumulatorze jeździsz.
    > Nie mówię, że diesel jest zły, ale zimą wychodzi na jaw więcej wad niż
    > latem.

    jedyna WADA to ze wmiare nowy diesel jest sporo sprawniejszy od benzyny, co
    oznacza, iz mniej energii idzie w gwizdek (cieplo) jak w benzynowcu i dluzej
    sie nagrzewa, ratuje sprawe jakies Webasto lub konkurencyjne Hydrotronic
    (eberszprache czy jakos tak) - mam i daje fantastyczne efekty.

    ale z drugiej strony, o czym nikt nie wspomnial, w benzynie tlumiki/rura gnija
    ;) szybciej niz w dieslu

    mam na mysli, nowe beznyny ;) bo w starych toyo nawet w benzynach 15 letnich
    potrafi byc oryginalny katalizator i tlumik ;) - niewiem czy nowe dotrwaja
    tego wieku ;)

    katalizatory tez wysiadaja nie ma idealu, kazdy rodzja zasilania ma swe wady

    a objezdzalem juz mase aut, od 126p po Avalona i nie ma idealnego, no dobra
    sa, ale nie kazdego na nie stac... najlepsze sa nowe z salonu, kupujesz,
    jezdzisz nimi 8-10 lat i nic, tylko przeglady i eksploatacja, a z uzywanymi to
    mega loteria, nawet 3-latki potrafia byc kaprysne, nie wiem czy auto uczy sie
    stylu poprzesniego wlasciciela, czy prawda jest, iz "dobrych samochodow sie
    nie sprzedaje"? ale czasem 3-latki, z niskim przebiegiem niby autentycznym, sa
    bardziej himeryczne i zchetane niz moj 8-latek, ktorego mialem od nowosci?

    mysle, ze Diesla nie trzeba sie bac, ale doplata 10 tysi do diesla jest bez
    sensu bo zanim sie ona zwroci to bedziesz musial sprzedawac auto ;)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: